Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Bare lurer på om d er flere som får sånne slitte kanter på flaskene?ser ut som melkekant,men d er ikke d?hva kommer d av?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg bruker bare de flaskene, men har ikke noe "melkekant"! Vaker du dem for hånd eller maskin?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Vasker dm godt me litt såpe og flaskekost før jg koker dem.tar dem i maskin noen ganger.går ikke an å få bort,er i flaska lissom.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 nei får ikje slike slitte kanter.. hvor lenge har du hatt flaskene? har hatt mine i 2 mnd ca.. Kan jo vær de blir slik om de er veldige slitte? blir ikkje blank plastikk litt hvit da?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jo kansje det er slitt ja.har hatt dem i 5 mnd.hvor ofte må de byttes ut?har bare byttet smokkene på dem jeg.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 har aldri hørt at man må bytte ut flaskene, så lenge de ikkje blir skadet trenger man vell ikkje det? ble usikker nå her ja.. kommer tilbake om 3 mnd når flaskene mine er 5 mnd hihi,
Benni-min Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Har brukt flaskene siden lillegutt var 5-6uker, og nå er han 4mnd.Har ingen slitte kanter. Jeg vasker med vanlig oppvask-kost for å komme inntil kantene øverst på flasken. Vasker først med kost å såpe, så koker jeg dem. Har ikke oppvaskmaskin. I begynnelsen fikk jeg noe som så ut som tåke/slitt øverst i flaskene, men klorte med neglene og fant ut at da gikk det nesten bort. Så da begynte jeg med zalo og kost å skrubbe dem før koking. Helt rene nå. Nå er det bare smokkene som er grå. Bytter de ut litt etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå