Gå til innhold

Skal på UL i morgen!!! whish me luck!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

gikk det bra?? Regner med det da siden du er her hihi.... Er såååå nervøs. Har en sønn fra før på 14 mnd så vet liksom hva jeg kan miste. Men for hver dag som går så er det jo større sjangse for at det skal gå bra. Har jo ingen symptomer på at noe er galt. Men fikk henvisning av lege pga bekymringer. Er jo ikke bra det heller.

Jepp, alt bare bra med oss begge :=)

Vi valgte å gjøre det på en privat klinikk, kostet 1200 NOK, men verdt det. Vi valgte også å ta denne, grunnet bekymringer og det at vi mistet for 3 mnd siden. Men nå ser det bra ut!

Tenk possitivt, kjære deg!

Hvor langt sa du at du er på vei? Vi er 6 uker og 5 dager idag, så hjertet slo tydelig :=)

Lykke til imorgen, jeg skal krysse fingrene mine for deg og håper virkelig at det går bra med deg!

Hvordan er formen din generelt da? Min er ikke på topp. Fortsatt veldig mye kvalm, så jeg er lei .. Men det er verdt det til slutt!

å, lykke til..! :) jeg har kjempelyst til å få tatt UL for å få sjekket at alt er bra, men aner ikke om det er mulighet for det her..

så jeg får bare følge med på dere som får tatt UL tidlig, og ønske dere lykke til og håpe alt går bra..! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...