Gå til innhold

Trine....


~Maja Mor~

Anbefalte innlegg

Jeg ER faktisk gravid og veeeldig trøtt. Og så er det vel egentlig på tide å sette en strek for denne kråkenolla saken. Ikke noe mer å si nå. Send mail til moderator med link til innlegget og så tar du den derfra ;-)

 

God natt! Vi bimmes :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa!

Det vet jeg at du er ;) Og det vet vel du at jeg er også. Jeg har sendt en mail til moderator om at nå får de gjøre noe med det nickgreiene! Og med en rimelig krass melding om at slik drittslenging får de følge med på og at jeg melder meg ut dersom det blir noe mer stjeling av mitt nick.. Jeg gidder ikke sitte og forklare meg når noen stjeler nicket mitt og lager dritt..

 

 

Sov godt Maja. Vi bimmes.. Skal opp tidlig i morgen jeg også, så her er det natt.. Husk og ikke sikle på sjefen.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare tipse om at med slike nick som dere har så er det veldig lette å komme med "forfalskninger"... det er som trine selv nevnte i en tråd bare å droppe et mellomrom, eller sette inn et ekstra, så ser det ut som akkruat samme nicket hvis en ikke ser veldig nøye etter. Og sånne tilfeller er det veldig vanskelig å gardere seg mot når man driver et nettforum som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Jeg har iallefall sendt en mail som jeg håper kanskje blir tatt seriøst. Ellers melder jeg meg ut herfra. Gidder ikke å bli hengt ut fordi en signerer med nick og ikke som anonym..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...