*spent*på*hvem*som*er*i*magen* Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 H & M har jeg handlet endel :-)
selfangerkjerringa Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 prøv en singlet med spaghettistropper, med en god topp over. Da kan du bare dra opp toppen og ned singleten, og vips har du din egen ammetopp Billig blir det, og anvendelig også når du ikke ammer.
Beatej80 Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Lindex er ganske billig også tror jeg..
kibimor - Johanna og søstrene Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jeg fikk dette tipset da jeg var gravid. Forsøkte aldri selv, men det høres ikke så veldig vanskelig ut.. Ta helt vanlige singleter (helst med litt brede stolper over skuldrene). Klipp av i overgangen mellom skulderstolpen og utringningen mot brystet. Tråkle over klippeflaten. Sy på enten trykknapper eller vanlige knapper (da må du lage knappehull i sjulderstolpen), og vips, så har du en ammetopp til en svært billig penge (er mange billige singleter å få kjøpt). Da er det bare å løfte genseren og knappe opp på den siden du ønsker å amme.. Dette var utrolig klønete forklart.. Jaja, forstod du noe av dette?
rødhette* Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Jeg så h&m hadde fine, enkle og ikke minst rimelige ammetopper i omslagstopp-modell. Altså vises det ikke at det er ammetopp, da det fins slike uten den skjulte åpninga for å ta frem puppen.. Tenkte kjøpe et par slike når lønninga kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå