stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 1 tesje flere ganger om dag el? å hvor lang tid tok det til dere før melkeproduksjonen økte?
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 jeg har tatt noen te-skjeer hver dag jeg, i 4 dager nå, og synes det har blitt litt mere melk, men ikke noe overflod nei...
Expat Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Husk at det du tar skal være uten timian (det er noen merker med, timian reduserer melken, så da går vinningen opp i spinningen). Man kan ta nok til at man begynner å lukte lønnesirup(!)... Mer enn det er ikke anbefalt.
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 oii, det skal jeg sjekke med een gang, takk for råd=)
3 skatter ute:) Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 tar en ts de dagene jeg føler at det blir lite på kvelden, og dagen etter så er det da oftest nok. men tar det i noen dager da. 1 ts holder her, da lukter det karri av urinen hvertfall
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 takk for svar, da prøver vi med et par tesjeer om dag, å håpe på økning:) drikker også ammete, har gjort det siden lørdag,men merker ikke noen forskjell ennå...
3 skatter ute:) Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 tok nok ei uke m te og frø før jeg merka d, hvis jeg husker riktig. når jeg nå merker at d er lite en kveld så hjelper d og ta ei skje den kvelden, ei neste morgen, så er det nok om kvelden igjen:) så tar jeg ei skje noen dager til. så økedøgn slipper jeg egentlig når jeg gjør det slik:) håpe d virker for deg også
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2006 humm... da håper vi på virkning i helga ja..... synes det blir mindre å mindre melk hver dag:( mye stress hjemme, med en meget aktiv 2-åring....
3 skatter ute:) Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 stress hjelper ikke på. sleit med det samme i starten og det ble en vondt sirkel. kanskje du skal prøve og få noen timer helt alene, vet det ikke er lett, må organiseres. men du trenger ikke dra langt. holder os låse seg inn på badet:) bare slappe av, spise noe godt og tenke på andre ting. først da jeg fikk gjort det at ting endret seg, det ble masse melk da. så fant jeg og ut at det er ofte det er masse melk men den vil liksom ikke ut. nesesprayen er fantastisk da. om jeg har begynt og amme og syns det går trått, en spray så vips er melka der:) lykke til
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2006 skal til legen min i morgen, skal spørre om resep på sprayen da:)
3 skatter ute:) Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 lurt det. nesten som det virker bare og vite at man har den. ofte skjer det når jeg spør min kjære om å hente den at melka flommer ut:) før jeg får den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå