currrly Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 I dag har vi vært på omvisning på føden i Kristiansand.. Veldig greit å se hvordan det er der, men må si jeg gruer meg litt mer etter i dag, men går nok over igjen! Har bestemt meg for å ta fødselen litt som det kommer og prøve litt forskjellig og se hva som passer meg best! Noen som allerede har bestemt seg hvordan dere vil føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Fort og greit, og uten å revne!!! Det er i alle fall drømmen. Fort og greit er vel noe som skal gå bra, om denne fødselen ligner de to andre. Men å ikke revne, har jeg jo ikke noe kontroll med, dessverre. Jeg har som skrevet født to ganger før, så jeg gruer meg ikke til det. Men det er jo en ny opplevelse hver gang. Syns det er fornuftig av deg å ikke bestemme så mye på forhånd. Da slipper man å bli skuffet over alt man ikke fikk til/kunne gjøre. Vi skal ikke på omvisning før januar, blir spennende å se, for de har forandret føden siden forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2006 Fort og uten revning hadde jo absolutt vært å foretrekke ja De hadde fått helt nye senger her i Krs, så det virket veldig okey, får nok prøvd ut en del da Født i vann noen?? De har badekar her, men kan ikke føde i det da, litt dumt synes jeg.. Hadde jo kanskje vært et greit alternativ!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå