AwholeNewWorld Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hei jenter! Hva sier dere til et BIM treff i Oslo snart? Det hadde vært veldig koselig :=) Det er så utrolig koselig å "snakke" med dere, så jeg tenkte at det hadde vært hyggelig å truffet hverandre også! Eller hva sier dere, jenter? Ha en fin kveld videre! klem,
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Flott! Vi må prøve å få med oss noen andre og:=)
AwholeNewWorld Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Så bra :=) da er vi tre så langt! hihi! Vi må bare finne et tidspunkt da! Det passer kanskje litt dårlig før jul? Eller hva sier dere Solstorm og Fellesferiebarn? Jeg ser veldig frem til å treffe dere, jeg! Klem!
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Helt enig i at det kanskje blir litt stress før jul. En kveld tidlig i januar kanskje? Det blir veldig hyggelig å treffe noen i samme situasjon!!
AwholeNewWorld Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 Da prøver vi med BIM treff i Januar, når Julen er vel overstått! Jeg ser også frem til og treffe dere :=) Klem, klem!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 jeg er med på bim treff i januar:) har så lyst til å møte dere andre her inne
AwholeNewWorld Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2006 Hei! Da kommer jeg tilbake over nyttår så kan vi avtale en dato! Ha en fin helg, jenter! klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå