Gå til innhold

Dåkk ska se at vi før heile gjengen neste tirsdga

Anbefalte innlegg

Skrevet

... sånn at vi ikke får se kor det går i Grays... hoi kor spennanesn det va i dag... æ e heilt svett;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!! Jeg er med! Men da må noen ta opp Jakten på Kjærligheten for meg!!

Ser ikke på Grays. :-) Ser på CSI

Skrevet

Hwitl greit med fødsel om ei veke ja, men nåkken MÅ ta opp jakten på kjærligheten...hehe.

Skrevet

jeg MÅ se greys... da får de trille en tv inn på fødestua....

jakten på kjærligheten er også et must....

Nei.... dårlig timing å føde på en tirsdagskveld.... :D

Skrevet

Jeg er i hvert fall sikker på at jeg ikke er i fødsel ennå da, med termin 27. des. Jeg får ta notater og holde dere oppdatert, for det var ganske spennende ja!

Skrevet

Det har jeg faktisk litt tro på, men heller fordi det er fullmåne - og det skal visst få fart på ting har jeg hørt... (håpe, håpe)

Skrevet

Åhh..ja skikkelig spennende nå altså !

(digger sykehus-serier, og er helt avhengig av både Greys og ER og House!)

Jeg taper alle tre da - så jeg ikke skal gå glipp av noe hvis jeg plutselig ikke kan se på TV - snakk om narkoman !

:-)

Skrevet

OFF...vi er akkurat ferdig med sesong 2 i danmark... jegt GRÅT som en stukken gris.....uhuuuuu.......

er heldigvis kommer den igjen til neste år.. å da har jeg født :)

Skrevet

Ta det med ro jenter - Jeg kan ta opp det dere vil!!!! Jeg er garantert i samme tilstand som i dag så da kan dere egentlig bare sette i gang og føde :)

Skrevet

Ja, fysj. Er nesten litt dårlig gjort å slutte episoden sånn når det er en gjeng høygravide damer som kan føde når som helst som sitter og ser på!

Skrevet

Det samme sa jeg til gubben i går å. At du skal se jreg ikke får med meg slutten, men så snill som han er så skulle han ta det opp til meg han hunne han fortelle, helt til at han kom på at om jeg var på føden så var jo han det å. Måtte bare le litt av han jeg da. Hi hi:-)

Skrevet

Når rulleteksten kom i går utbrøt jeg også "Jeg kan ikke føde på tirsdag!". Men er 4 dager på overtid tirsdag, så kanskje jeg er mer hypp på å få ut denne ungen enn Grays? Føltes egentlig ikke sånn i går... uff vi gravide har ikke mye til liv om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...