Gå til innhold

Ny i klubben:-)Med foreløpig få svangerskapssymptomer..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå har jeg sittet og lest flere av innleggene deres mange kvelder og har kost meg meg med det. Tenkte jeg likegjerne kunne melde meg inn jeg også.

Har termin på St.Hans og skal på min første ultralyd 1.des. Veldig spent, har nesten ikke svangerskapssymptomer i det hele tatt... Bare litt ømme pupper kanskje. Nesten litt bekymret fordi de fleste prater om alle plagene de har. Noen andre som nesten ikke merker noe forskjell?

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg skulle faktisk ønske jeg var litt mer "symptomfri", men jeg skjønner godt at det kan være dumt også. Jeg syntes selv at jeg klager og syter altfor mye over vondtene mine, men jeg øser de liksom ut her, så slipper jeg og uttale de så mye til de som fysisk er rundt meg store deler av dagen. De blir fort litt lei alt det negative. Det er jo bare og beklage at jeg bruker dette stedet som en sånn klage dumping plass, men sånn er det blitt. Men jeg prøver og ta med endel av de gode tingene også da:)

Masse lykke til vidre

Hei du,

Da er du ikke alene, jeg har også sittet og lest innlegg på innlegg, men kjenner meg ikke igjen i noe av det.

Jeg hadde så lite symtomer at jeg tok en privat ul for å sjekke at jeg faktisk var gravid....og det var jeg. Nå er jeg i 14 uke, og det eneste jeg har kjent noe til er litt ømme pupper, og trøttere på kvelden. Ellers er formen fin.

Du trenger ikke bekymre deg, vi er heldige som slipper unna med bare litt ømme pupper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...