Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg har tidl. brukt str. 85 b og c. nå er jeg i uke 36, for noen dager siden var jeg og prøvde noen bh, da passa str. 90 rundt perfekt. og str. D var ca en halv str. for stor. Nå tenker jeg på hva som jeg skal kjøpe. Str. 90 el. 95, tror dere vi blir større rundt og, jeg mener jeg har jo allerede gått opp en str. der. og hva med cup'en der D. den var som nevnt ca en halv for stor. men nå melka kommer blir det v el større. Str. E, hvis det eksisterer, blir vel FOR stor. hva synes dere ??
selfangerkjerringa Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Kjøp en før fødsel i den str du tror du ender opp med. Vent med resten til melka er kommet. Umulig å spå nøyaktig hvordan det blir.
Fru Lee Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Det er ikke lett å si, veldig individuelt. Jeg bruker normalt 70c, nå har jeg kjøpt en ammebh i 75d, fordi jeg måtte ha en uten spiler, som passer nå. Etter sist fødsel var jeg 70/75E på det største etter fødselen, og noen mnd. Så jeg regner ikke med at denne passer når melkesprengen er på sitt største, men at jeg går ned til denne størrelsen etterhvert. Men denne 90 str, passer den på det ytterste eller innerste "hakket"? kanskje greit å kjøpe en som passer i midten eller ytterst så har du noe å gå på:-) Cup'en er jeg veldig usikker på......Jeg ville uansett ikke kjøpt mer enn en bh nå. Vent til etter fødselen. Lykke til:-)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 vet du hva jeg sjekket faktisk ikke hvilket hakk det passet i. men det høres greit ut. jeg kjøper en i str. 90 d, og ser om jeg trenger større,Får en venninne til å handle par til. Mannen ville syns det var innmari flaut om jeg sendte han til å kjøpe. Jeg liker meg egentlig best i topper, ikke bh'er. det går vel greit å kjøpe den også i str. 90 d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå