kompemor Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hvordan går det med dere? Har dere flyttet? Skulle vi prøve å treffes en dag? Har nytt nick nå da, tidligere nick madelen blir storesøster 1 aug.
miss u Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 heisann:-) så koz. ikke flyttet enda, må være ute av leiligheten 19.desember, så det er fullt kjør nå. mannen kommer hjem på søndag, skulle egentlig kommet torsdag...kjedelig, så da roer det seg litt for min del. hadde vært kjempe gøy og treft deg ja, neste uke?
kompemor Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Uff så lang ventetiden blir når de må jobbe lenger enn man har tenkt. Min kjære drog på jobb idag. Når han kommer hjem skal vi reise til Thailand for å være der i to måneder! Vi gleder oss helt vilt, men er faktisk mer å styre med i forkant enn jeg hadde tenkt.... Når passer det for deg i tilfelle? Tirsdag og torsdag er litt dumme dager for meg for da er storesøster også hjemme.
miss u Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 så gøy at dere reiser, kunne jeg og tenkt meg:-) onsdag passer greit, sånn i 11-12 tida?
kompemor Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 jeg har en avtale i byen kl. 13, så kanskje 11 er bedre enn tolv?
miss u Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 fint det. treffes der med inngang til lillemarkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå