Gå til innhold

Til orientering... jeg er så glad for at jeg har bestemt meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har henta dette fra 1.trimester:

De late som de er gravide.

Kråkebolla skal liksom være i helt i starten og foreløpig bare med en spire i magen, mens Afrodrite har trillinger i magen men vurderer å abortere bort det ene forsteret siden det vil være så slitsomt å gå gravid med tre.......

De vil vist lage litt action her inne.....

Vet du hva, dette synes jeg er utrolig FREKT av deg å anklage meg for dette. Hvilke argumenter har du for det? Jeg har det tøft nok som jeg har det, du er nok bare misunnelig på trioen min ----k----

Har du ikke noe positivt å si, da sier du heller ikke noe. Noen som har stått opp med feil ben... og det er du

Annonse

men du, kan godt passe på noen av dine tre jeg altså;) ser ikke ut som om at jeg klarer å få til noe her så...

Glad på dine vegne, du har noen mndr å forberede deg på!:)

Alt ordner seg for snille piker vet du:)

Lykke til!!!:)

Jeg oensker deg ogsaa masse lykke til og beklager (igjen) for at jeg trodde du muligens kunne vaere en som tullet. Noen ganger er det helt topp aa ha feil og jeg tror du er enig med meg i at vi bare oensker ekte proevere her inne.

Gratulerer med valget, det var roerende aa hoere at du lander paa aa beholde alle tre. Det blir nok flott og veldig spennende, trippel glede innimellom all jobben som kommer. Men det klarer du sikkert fint.

Jeg tror jeg ville valgt det samme, selv om det er vanskelig aa uttale seg egentlig.

Lykke lykke til!

Det er bare tull :)

Søk på kråkebolla og Afrodrite i forum, så ser man det. Kråkebolla og Afrodrite er samme personen som synes det er festlig å fyre opp stemningen med jevne mellomrom. Det er for så vidt ok, men når vedkommende later som om h*n har hatt en sa, og andre i lignende situasjon begynner å spørre om hvordan det artet seg og hvor lang tid det tok før el ble påvist etc, går personen for langt.

Afrodrite skal jeg ikke si noe om..

Men kråkebolla har løyet om hvor mange uker hun har vært på vei før... bytta på antall uker osv...

jeg svarer aldri på hennes innlegg mer!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...