Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Huden min har vært så innmari tørr i dette svangerskapet, spesielt på puppene av alle steder!! (Veeeldig sexy...) Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 La meg anbefale A-krem...det fungerer best på mine pupper i hvertfall Dessuten er kremen ganske blotta for skumle ingredienser.
Fru Lee Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Smør deg inn med babyline olje(fås kjøpt på apotek helsekost) etter du har dusja, før du tørker deg. Denne er parfymefri(parfyme tørker ut huden), og olje binder fuktighet, fungerer kjempebra! Mye bedre og mye billigere enn allslags kremer. Så kan du bruke det du evt har igjen til badevannet til den lille når den har meldt sin ankomst:-) A-krem har jeg forresten også god erfaring med, brukte den til min datter når hun var mindre, men den er ganske dyr da.....
selfangerkjerringa Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Veldig vanlig i svangerskap pga endringer i hormonbalansen. Rådet jeg fikk fra jordmor er å bruke badeolje i dusjen (etter min erfaring er NAF sin badeolje (apoteket) kjempegod, den trekker inn i huden istedet for å legge seg utenpå) og smøre smøre smøre, morgne, middag og kveld for å tilføre fuktighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå