Gå til innhold

Flere med TØRR hud??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden min har vært så innmari tørr i dette svangerskapet, spesielt på puppene av alle steder!! (Veeeldig sexy...) Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg anbefale A-krem...det fungerer best på mine pupper i hvertfall :) Dessuten er kremen ganske blotta for skumle ingredienser.

Skrevet

Smør deg inn med babyline olje(fås kjøpt på apotek helsekost) etter du har dusja, før du tørker deg. Denne er parfymefri(parfyme tørker ut huden), og olje binder fuktighet, fungerer kjempebra! Mye bedre og mye billigere enn allslags kremer. Så kan du bruke det du evt har igjen til badevannet til den lille når den har meldt sin ankomst:-)

A-krem har jeg forresten også god erfaring med, brukte den til min datter når hun var mindre, men den er ganske dyr da.....

Skrevet

Veldig vanlig i svangerskap pga endringer i hormonbalansen. Rådet jeg fikk fra jordmor er å bruke badeolje i dusjen (etter min erfaring er NAF sin badeolje (apoteket) kjempegod, den trekker inn i huden istedet for å legge seg utenpå) og smøre smøre smøre, morgne, middag og kveld for å tilføre fuktighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...