Gå til innhold

Da begynner også jeg på Reductil! ( andre reductil brukere-se her!!)


ღCinnamonღ

Anbefalte innlegg

Fikk det utskrevet fra legen idag! Hadde gyldig grunn da! Er 1,72 høy, og BMI på 31.(Veier 92 kg) Så er spent på å se om de virker! Skal på vekt-og blodtrykkskontroll på nyåret!

 

Men til dere andre Reductil-brukere: Hvor mye kan jeg egentli forvente å å ned den første måneden, og etterfølgende måneder? Hvor mye gikk dere ned?

 

Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg har gått ned ca 2 kg i uken... sånn ca.. gikk mest ned den første uken.. har gått ned 5 kg tilsammen på disse to ukene.. har trent masse, spist ekstremt sunnt.. ingen ting kommer gratis!

hper det fungerer på deg! lykke til, så får du holde oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte forrige onsdag,har spist sunt og gått turer,har gått ned 3 kg på en uke.veier nå 92 skal ned til 70,så det er en lang vei å gå,kansje vi kan støtte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.... Jeg vil gjerne holde kontakt med dere. Jeg begynte på tabl. i dag, tar 10mg så får vi se om det funker... Har planer om å få rørt litt mer på meg, samt forsøke å spise ganske sunt. Min startvekt er 91 kg fordelt over min 163cm høye kropp. Som dere skjønner så er dette en nødvendig vektreduksjon. Mitt første mål er 70 kg. Håper vi kan holde følge på veien :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt i to uker nå, og har gått ned nesten 5 kg!!

Gikk ned 3,4 første uken, og da trenet jeg kun en time med håndball..

Var på kontroll på tirsdag, og alt var bra.

Eneste bivirkning jeg har er munntørrhet, og det overlever jeg fint med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...