Gå til innhold

zzzzz-frøken


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Hei snuppa!

Så du prøvde å nå meg på 2. tri, men jeg har vært på tur så kom ikke på nett før nå:)

Tenkte det var lettere for deg å se meg her inne da:)

Så koselig å høre fra deg igjen!

Så kjedelig for deg å være så trøtt og sånn da... men hvis det er noe trøst så er det jo ganske vanlig:) Nå husker jeg ikke helt hva som stod i innlegget ditt til meg på 2. tri (teflonhjerne), men har du fått UL ennå?

Jeg skal på UL 29.12. og gleder meg til å se den lille tassen eller frøkena der inne igjen:) Var på UL for 1,5 uke siden og da vinket den til oss og alt var superdupert:)

Er fremdeles trøtt jeg også.... men jeg er jo sykemeldt fremdeles så jeg kan jo sove når jeg vil:)

Håper å høre fra deg igjen i morgen da. Du er vel fremdeles bare på nett når du er på jobb?

Stooor kos!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei her var du jo! Så koselig at du tok turen innom gamletrimestern din :) Måtte rope litt på deg i går, da jeg endelig var inne her igjen. Merker BIM-abstinensenen melder seg etter noen dagers fravær hehe

 

Har ikke vært til noe ul ennå, er jo bare litt over 8 uker på vei. Men i morgen skal jeg til 1. kontroll og tenkte å høre litt med legen om ul-muligheter. Regner med at jeg må oppsøke privat klinikk, men det er lov å spørre. Er jo i likhet med en del andre her inne nokså bekymret for om det er "noe" der inne eller ikke, er liksom så uvirkelig ennå. Trenger derfor bare en bekreftelse på at størrelsen er fin og at hjertet banker som det skal :)

 

Godt at du får så tett oppfølging Maddemor! Og fin bonus at dere kan hilse på lille vennen med jevne mellomrom :) Må jo være helt fantastisk å se h*n sprelle rundt der inne glad og fornøyd!

 

Gud bedre er så trøtt ja, sovner som en stein hver kveld men våkner flere ganger om natta for å pile på do. Begynner virkelig å leve opp til nicket mitt gitt! Men det er jo en trøst at det er et typisk gravtegn da.

 

Sakl prøve å karre meg innom bim litt jevnlig, roper på deg da vettu :)

 

Storgodklem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du igjen gitt:) Koselig det! litt over 8 uker allerede ja. Synes det har gått ganske fort med deg jeg da:) Dette går nok så fint skal du se:)

Alle er jo redde for om alt er som det skal der inne, men så lenge du klarte å bli gravid helt av deg selv og hvis du ikkehar hatt noen blødninger eller smerter så tror jeg du må bestille UL privat. Men så klart; det er jo bare å spørre:)

Uansett så er det verdt hver en krone å få bekreftet at alt er som det skal!

Joda, jeg blir veldig tett fulgt opp jeg. Ingen fare der i gården.

I går var jeg innom jobb en tur også for å hilse på (er fremdeles sykemeldt) og det var skikelig koselig altså! Alle sammen stimlet seg rundt meg og gratulasjonen lot ikke vente på seg:) Ble nesten litt sliten av alt oppstyret rundt meg jeg:) Men veldig morro at alle blir så glade på våre vegne synes jeg da!

Gled deg masse til dy kan fortelle alle om den gledelige hemmeligheten din! Det er deilig å slippe å skjule det noe lengre!

- selv om jeg faktisk syntes det var litt skummelt å fortelle det da.... rare meg:)

 

Løpe på do om natta er velkjent ja! Jeg må opp på do kl 0345 hver natt.... litt rart at det skjer på samme tidspkt hver dag, men men:)

Jeg er nå 13+5 og lurer litt på når den verste dotrangen skal gi seg...

 

Ellers har jeg fått masse mage jeg da:) Går ikke an å gjemme den lengre nei.... men mne... blir vel vant med den etterhvert! Det er litt koselig med mage også.....

 

Nei, nå må jeg hute meg ut en tur og handle julegaven til sambo før han kommer hjem fra jobb. han er så drit nyskjerrig, så jeg må gjemme den før han kommer hjem om en time:)

 

Vi snakkes da snuppa!

 

GODKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...