Frk. Vable Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hei, ser du skal ha gutt... Jeg også!!! Var litt morsomt, mener å huske vi hadde termin noenlunde samtidig også? Jeg fikk omtrent samme termin etter UL, 04. april... Hva fikk du? Og så var begge fra Bergen....!! Og ellers går det bra?? Klem fra meg!
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 hei:) hadde 4 april før ul, men ble flyttet to dager frem på ul og har nå 2 april:) Ul var bare en fantastisk opplevelse, så deili å se at alt sto bra til:) Jepp, jeg bor i bergen, men skal flytte fra denne fantastiske byen over nyttår da. Ellers så går alt bra, magen vokser å virker som babyen trivs inni der. Lille gutt sparker fra seg som en liten fotballsparker;) går med deg da? alt bra?
Frk. Vable Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg ble vel egentlig flyttet to dager bak.. ifølge legen hadde jeg 2. april først og ifølge BIM sin terminkalender hadde jeg 4. Hvorfor i all verden skal du flytte fra Bergen? Og hvor skal du flytte til? Så da blir ikke fødselen på KK? Joda, magen vokser her også! Den har vokst myye fortere denne gangen enn første gang, men virker kanskje som det har stagnert litt nå... Og så sparker han endel også, ja, men faktisk mindre / svakere enn datteren min gjorde... Men har hørt det er "vamlig" at guttene sparker mindre? Gleder meg iallefall til å få gutt nå, selv omvi ikke blir enige om navn... hehe Har dere funnet navn?
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 jeg og sambo er ikke fra bergen i utgangspunktet, flyttet hit for en del årsiden pga studie, etterhvert så ble vi jo her med jobb og greier, men nå er det vel på tide å flytte "hjem". Blir litt godt å få litt familie rundt seg når babyen kommer. Besteforeldrene gleder seg voldsomt til vi flytter "hjem" så blir kjekt:) MEN litt trist å flytte fra bergen, er jo en fantastisk by å bo i:) Navn er litt vanskelig, er igrunnen ganske enige og har lik smak, men har litt vanskelig for å bestemme oss. alt er jo så fint;) Har heldigvis litt tid på å bestemme oss ennda;) så skal vel finne på et fint navn til gutten kommer:) Blir litt skummelt å ikke skulle føde på haukeland da.. de har jo så bra med leger og eksperter å slikt om noe skulle gå galt. Men går nok bra å føde på den lille fødeavdelingen på lokalsykehuset og;) selv om de ikke har like stor ekspertise om noe skulle gå galt.
Frk. Vable Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Ja, fødselen går nok fint!! Det er jo en ganske vanlig ting å gjøre, så... Meg og samoboeren er egentlig bare enig om et navn, men det syns bl.a. min mor ikke var så fint... men man kan jo ikke glede alle... Flytter der langt vekk da? Dere får ihvertfall ha lykke til "hjemme", men regner med vi "sees" her inne likevel. Nå begynner Kongen av Queens også!!! Gøy TV kveld idag!!! )
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Ja fødselen går nok helt strålende;) har "bestilt" en lett og relativt smertefri fødsel:) (hehe) Så d burde ikke bli noe problem;) Vi flytter til sunmøre så det blir nok en del mil fra bergen, men håper på å besøke bergen noen turer innimellom, har jo en del kjente i byen så må vel opprettholde vennskapene:) Er jo blitt Bim avhengig så vi kan nok følge hverandre her inne:) Bim er jo så gøy:) Kos deg med kongen av queens, det skal jeg og se:) De er jo så artige:)
Frk. Vable Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2006 Hehehe, fy flate, jeg lo når Doug hadde kanin tenner og Carrie med den armen... Morsomt!! Vi har de tre første sesongene på DVD, men må vel ønske oss noen til jul også, regner jeg med... Det er jo en veldig bra serie... Ihvertfall greit å se på om kveldene nå når det blir mørkt kl. fem...... Må vel legge meg nå, skal på jobb imorgen... URK!! Ha en god natt!
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 ja de er morsome de to;) Har sett de episodene som går nå før, men er jo gøy å se en gang til;) hehe:) Du får ha en god natt! jeg skal tidlig opp å til jm i morgen, så må vel finne sengen snart jeg og;) Vi får snakkes en annen dag:) natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå