Gå til innhold

pearly til salgs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen overrasket meg med en pearly i dag-og jeg som akuratt hadde vært å kjøpt meg en selv :s

noen som vil kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,selvfølgelig kan vi det.

men den ble kjøpt et langt stykke herfra-og vi har rett og slett ikke mulighet til å reise bort nå (jeg ringte til de-og de ville ikke at vi skulle sende den av en eller annen grunn.)

men så tenkte jeg at hvis det var noen her som ville ha en slik en,så kan de jo få kjøpe av meg... ikke full pris vell og merke

Skrevet

hva skal du ha for den da...??? :)

Skrevet

har ikke tenkt så mye over det.. må mest se hva folk vil gi for den

Skrevet

må bare spørre hva det er?

Skrevet

PFCer gir deg muligheten til å bli enda bedre kjent med din kropp og nyte sex uten å være påvirket av kunstige hormoner. PFCene Pearly, LadyComp eller BabyComp gir deg og din partner full oversikt over de fruktbare dagene i din syklus

PFCen finner dine eggløsninger ved hjelp av temperatur og regner på denne måten ut sikre og usikre dager

PFCene viser neste forventet eggløsning inntil 6 dager før – rødt lys blinker. Sjansen for å bli gravid er på topp to dager før. Eggløsning bekreftes med dato i ettertid. Graviditet bekreftes 18 – 20 dager etter unnfangelse: Rødt - gult - grønt lyser samtidig. Verken eggløsnings- eller graviditetstester er nødvendige

Skrevet

Hørtes rart ut. Da kan du ikke ha kjøpt den fra BuenaVentura. Kjøpt brukt?

Skrevet

ahh...sårri...så jo nå at d stod over her hva d er:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...