Gå til innhold

Trenger hjelp til vognpose valg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en odenwalder dunpose som er ekstra lang,som jeg har brukt til min datter som snart er 2 år men har nå fått en ny liten baby så nå tenkte jeg at babyen skulle ligge i den. Trenger derfor en pose til, men den skal bare brukes hovedsaklig til og fra barnehage som er 15 min hver vei. Bli jo også litt turer i helgene. Jeg pleier å kle henne i "uteklær" når jeg går hjemme i fra, så hun har jo bra med klær på seg. Tenkte først bare å kjøpe et ullteppe som hun kan ha rundt bena, men er redd det blir klumsete. Har dere noen gode forslag????

Skrevet

Ullkorga sin allværspose....Kan i tillegg brukes i meis og i sykkelsete

Skrevet

Samme dilemma som meg det. Har en jente på 23 mnd og en baby på tre. Den nye babyen får VOKSI-posen med bærebrett og till eldstemann (som går fulltid i barnehage) kommer jeg til å bruke en billig dyne og et tykt ullpledd. Tror det blir enklest siden eldstemann skal opp av vogna oftere, samt at søskenvogna ikkke akkurat er romslig..

Skrevet

Jeg sydde pose selv. Kjøpte en sommerdyne i stor størrelse og et fleeceteppe. Klippet ønsket str på posen( brukte en annen pose som mønster) Fleeceteppet sydde jeg utenpå dynen. Sydde et stort glidelås på midten og hadde i snor slik at det går an å lukke den godt rundt hodet. Jenta mi på 16 mnd sover kjempegodt i den. Total pris på posen ble ca 300 kr og et par timers arbeid! Jeg har også sydd en slik pose til min funksjonshemmede sønn som bruker rullestol. Han holder seg god og varm når vi er på tur.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis det er noen som vil ha oppskrift på posen så bare si ifra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...