Gå til innhold

HM..........kvalm/uggen,hissig,vondt ikorsryggen,mensenmurring...

Anbefalte innlegg

og stikkinger i livmor,utflod....(mye)

HÅPER IKKE KROPPEN MIN KØDDER MED MEG NÅ!!!!!!!

Da skyter jeg den!!!!!!! ;-) (blir jo litt vanskelig men kan jo true litt...)

for jeg har merket at hver gang vi får "hjelp"har jeg gravid symtomer SOM jeg nå har skjønt kommer av medisinene!!!!!!

for sist mnd hadde vi pause mnd og da hadde jeg ingen symtomer annet enn at mensen var på vei......

blir rett å slett gal av detta,jeg!

Grrrrrrrr--ja,hissig ja.....

Er blid også assa :-))

Må jo nesten prøve å være positiv å da!!!!(ekke lett hver dag det altså)

Fortsetter under...

Heisann

Jeg har det omtrent som deg jeg nå også,begynte nå i kveld,og det føles akurat som om mensen er rett rundt hjørnet!!Dette er jo mitt første ivf,så jeg har ingenting å sammenligne med....

Ja,dette skal f*** ikke være enkelt,gitt...huff:(

:)

Da er vi tre i samme båt.

Dette er også min første inseminering så jeg har heller ingenting å sammenligne med...

Blir gal av disse bivikningene (symptomene???)

Men det jeg synes sliter værst er kvalmen og den vanvittige trøttheten. Bare tanken på at jeg må på jobb kl07.15 gjør at jeg ikke vet hvilket bein jeg skal stå på.

Så tanken på å gå igjennom dette mange ganger er mildt sagt veldig lite fristende.

Men men... lykke til begge to.

Klem

Ja,må si det samme til deg...jeg skal ærlig innrømme at jeg nekter å gå på jobb når jeg har det slik som jeg har det nå...vi er gjennom en periode med mange prøvelser,både mentalt og fysisk,så jeg syntes at vi fortjener å tenke litt på oss selv,og rett og slett være egoistiske!!Fleste av oss her inne skal jobb i minimum 30år framover,så om jeg er borte i 14 dager,ja så so be it!.....

klemmer----

Et lite flaut spørsmål:

Hvordan er dette med dere ?

Jeg har en god del mer utflod enn normalt og i tillegg er jeg så fryktelig full av luft.... Har ingen kontroll over denne luften. (Men heldigvis er det ikke så stor lyd på den :P)

Er dette også en del av bivikningene eller begynner det å bli slik at det er lov å begynne å håpe litt ????

Klem

Hallo damer!

vi får leve i trua!!!!!

har samme lufta som deg :-)

det som er kjipt er at jeg har det slik ved hvert forsøk,så det kan bare være bvirkning ELLER gravid!

EH-blei ikke no klokere nå nei!!!! sorry men vi må nok vente,vi kan jo late som i mens vi venter på det berømte x!

LYKKE TIL!

dette er så spennende!

har også blitt trøtt,var hos tannlegen i dag og da holdt jeg på å spy da han tok flour på tenna mine,måtte rense munn da jeg kom ut selv om det liksom skal sitte på i 1/2time!!!Hadde ingen sjans å ha det der.....kjenner jeg blir litt dårlig bare ved tanken!ysj a meg he-he....

Annonse

Ha....hvor mye vi må tåle :P

Kjenner at jeg holder på å gå på veggen av alt dette....

Ble ikke så mye klokere... Men man leter vel kanskje etter et positivt svar før man egentlig kan få det og da blir vel kanskje alt veldig forsterket...

Vi får bare prøve å holde ut til blodprøvedagen.

Men det likevel godt å vite at det er andre som har det som meg. Egentlig er det vel godt å vite at de nye tingene som har kommet til de siste dagene også kan være bivirkninger. Det hjelper meg til å prøve å holde beina litt på jorda.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...