Kæmma og trultene Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg skulle legge jenta mi ista, og som vanlig la vi oss til i senga mi for å amme. Vanligvis sovner hun etter noen minutter, men idag var hun urolig, og begynte å skravle og bite meg i puppen. Da sa jeg takk for meg, la henne i hennes egen seng istedet og strøk henne godnatt, før jeg gikk ut og lot døra stå åpen. Så fant jeg frem smokk og litt ekstra tålamod - men det ble stille jo! Litt sutring da såklart, men jeg rakk ikke gå inn før hun ble stille - og da jeg tittet inn etter 5 minutter sov hun! Helt av seg selv! Det har aldri skjedd før, og jeg er helt sjokkert... Hadde det bare fortsatt sånn, så!!!!!!!!!!!!!!!!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Ja av og til så ordner det seg liksom bare av seg selv....... Vesla vår var også vanskelig å legge og det var jo en hurlumheirutine før hun sovnet. Så en dag så var jeg bare så lei av det styret på kvelden og la henne ned og etter 10 min så var hun borte. Men så er det enkelte dager som er litt som i gamledager......men de glemmer man fort! Håper det fortsetter sånn for dere også!!!!
Kæmma og trultene Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Ja, det håper jeg også! Så utrolig mye mer behagelig da gett! =)
jojjo Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 la vesla mi våken i dag jeg og. hun sutra litt etter smokken en gang, men det var mest for ordens skyld tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå