Gå til innhold

flere som ikke merker noe til sprøytene?

Anbefalte innlegg

Hei! jeg tok nå i dag min 7. sprøyte,kjenner ingenting i magen,ikke i puppene heller slik jeg har gjort før av sprøyter...blødde to døgn da,så kanskje det er derfor,men der er jo noen dager siden nå...er redd der ikke skjer noe inni der...hmm...flere som ikke har merket noe når de har tatt sprøyter?

Fortsetter under...

Hei

Ved mitt forrige frsøk kjente jeg ingenting, verken av sprayen eller av sprøytene. Denne gangen kjente jeg litt etter 6. dagen med sprøyter. Hadde flere egg denne gangen, og har tatt akupunktur siden jeg startet med spray.

Du skal se det blir egg likevel!

Hei!

Jeg tok min 5. sprøyte i går kveld, og kjenner også svært lite. Jeg kjente mer i magen etter 3 dager! Synes også dette er litt rart, og er redd for at det ikke skjer noe der inne.

Jeg skal til akupunktur idag, kanskje det løsner litt etter det.

Lykke til da, Slitelita - når skal du inn til UL? Jeg skal inn på Riksen i morgen. Blir spennende å se om det har skjedd noe inni der!

Klemmer fra

Kjente ikke noe jeg heller den første uken. Før det plutselig ramlet løs! :)

Tung i magen, som om hver eggstokk var blitt til sitroner.

Kom plutselig på en torsdag, og søndag hadde jeg ul-dag. (Husker ikke sprøytedagene)

Fredag måtte jeg ringe klinikken, og jeg hadde 18 egg!

Så det skjer helt sikkert masse selv om du ikke merker det enda (;")

hei hei snupi og anonum!:)

jeg skal inn på fredag på ultralyd,å det er så spennende at jeg nesten gruer meg litt,hehe..

håper no det er slik som dere sier at der skjer mye,uten at jeg merker det:)

takk for svar begge to!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...