Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir gutten min efedrin nå pga mye hoste,men det er et h.... å få det inn så jeg har blanda litt i flaken hans.Noen som vet om det er greit eller har noen formening om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke efedrin skal blandes ut altså.. Men hva med å ha det i en sprøyte, legge barnet i armkroken og så sprøyte det "inn i kinnet" på ham. Det fungerer veldig greit for oss. On når det er sagt : har du efedrin med solbærsmak, så kan det faktisk være at han liker smaken godt :) Jenta mi elsker smaken og når hun ser flaska med efedrin så peker hun og sier namnam .

Skrevet

Jenta mi fikk bronkitt her i sommer, og fikk Efedrin til å løse opp slim og hoste. Jeg blandet litt melk på flaska og hadde det oppi. Ble da frisk :)

Skrevet

Tja, vi blanda det ut i saft og ga henne, men jeg vet ikke om det er optimalt. Men satset på at stoffene virket på samme måte som om man ga den "bar". Var en vill kamp å få i henne medisinen, så det var ikke så mye valg... Hun ble nå frisk.

Skrevet

Bruker han smukk. Her hjelper det å trekke efidirinen opp i sprøyte, sette henne på fanget å fortelle henne at nå skal hun få medisin og lure sprøyta innimellom leppene mens hun sutter på smukken. Da svelger hun det som bare det, hvis hun får det i små doser. Fungerer best hvis man har sånn air smukk, lettere å lure sprøyta innimellom. Vet ikke om det fungerer hos deg, men fungerer her ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...