Gå til innhold

Oktober: Hva gjorde dere på 6 ukers kontrollen?


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

Har vært på 6 ukers kontroll med lillegutt i dag, og er egentlig ganske skuffa. Han ble veid (hadde gått opp fra 3600 til 4800 på 4 uker så det var jo flott), men ikke målt - dette gjorde man vistnok ikke før på 3 mnd kontrollen!!??

Barnelegen var en eldre mann av type gammel skole, utrolig lite sympatisk. Han spurte om jeg ammet og om jeg hadde lagt merke til om gutten fulgte meg med blikket, og deretter lyttet han på ham med stetoskop, løftet han opp fra benken etter armene og sjekket testiklene hans. Så lyste han i øynene på ham og dermed var vi ferdig. Alt var over på 5 minutter og vi ble sendt ut igjen.

Jeg hadde jo flere spørsmål om søvn o.l., men følte absolutt ikke at det var noe rom for å spørre om noe som helst.

Dårlige greier synes jeg..men mulig dette er vanlig prosedyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du er skuffet da ja....

Jeg var på 6 ukers kontroll i går, når vi kom veide og målte sekretæren Aleksander, deretter ble vi vist inn til legen, som undersøkte han, lyste i øyne og ører, samt tok denne gentesten som gikk på diabetes. Hun sa ikke stort, men regnet med at hun hadde sagt noe hadde hun funnet noe uvanlig.Så gikk turen til helsesøster, der kunne vi spørre om hva som helst.

Syntes du skal ringe helsestasjonen din jeg, fortelle hvordan du føler det, og be om en ny time. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...