Gå til innhold

Spørmål om kynnere

Anbefalte innlegg

Hvordan opplever dere kynnere? Som at magen strammer seg?

Magen min strammer seg ofte, og det mener jeg er kynnere. Av og til kan det komme menssmerter, det trodde jeg var modning?

Noen sier at de menssmertene er kynnere? Noen som har peiling? Har masse menssmerter i dag, ubehagelig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7270628-sp%C3%B8rm%C3%A5l-om-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!

Jeg visste ikke helt hva kynnere var, men når jeg var hos jm på torsdag strammet magen min seg når jeg la meg på bendken... og sånn har den jo gjort hjemme mye i det siste-og da sa jm at det var en kynner!!!

Jeg sa at jeg ikke får vondt da, bare magen som strammer seg, og da sa hun at man trengte absolutt ikke ha vondt når man har kynnere,,,,,

Så utfra dette tror jeg at det er det når magen strammer seg som er kynnere.....

menssmertene er vel modning kanskje??? det vet jeg ikke helt altså....

Annonse

Heisann... er førstegangs, men som jeg har skjønt det, opplevd det, er det kynnere når magen blir hard (ikke nødvendigvis vondt) og mensenmurringer er modning;)

har kynnere hele dagen omtrent jeg, ikke vondt bare ubehagelig nå når magen min er så høyt oppe,,,, fått endel mer mensmurringer i det siste så håper det modnes og at jeg får babyen min ut før jul... termin 22 des, hadde vært greit å ikke feire julafen på ahus;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...