Gå til innhold

Min Fødselshistorie..... :)

Sprudle *født en liten jente*

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg fødte,la ut en fødselshistorie i et annet innlegg men det blei borte!!

Jeg hadde altså termin 2/12 men lille Maja kom til verden den 12/10 etter et svangerskap med uutholdelig kløe.... (svangerskapskløe)

Hun ble tatt med keisersnitt og det hele kom veeeldig brått på... tror jeg enda ikke har klart og fordøye alt som skjedde på veldig kort tid...

kl 11 den 11/10 var jeg på kontroll på sykehuset pga den her kløen... da fant legen plutselig ut at jeg skulle legges inn for en nærmere sjekk... kl 21 samme kvelden kom det en lege og fortalte meg at jeg skulle ha keisersnitt mårran etter.... sjokka som jeg var klarte jeg ikke å ha noen reaksjon! samboeren min fikk beskjed om at han trygt kunne komme kl 10 dagen etter....

Kl 8 den 12/10 kom det 2 stk inn og begynte og gjøre meg klar til operasjon... og sa at operasjonsstua var klar. Da kjente jeg panikken komme. samboeren min måtta da haste til sykehuset i taxi og han rakk det heldigvis akkurat!

jeg var våken under hele operasjonen og det føltes veldig merkelig men alt gikk veldig fort... da hun kom ut hørte jeg bare et høyt skrik så ble det stille.... jeg fikk ikke se hun med en gang! når dem var ferdig med og sy osv... fikk jeg se hun i ca 3sek før hun ble tatt opp på nyfødtintensiven.

Hun var stor for og være født så tidlig (2200g) men gikk ned til 1900...

dem målte ikke hodet eller lengde...

etter ca 5timer trillet de meg inn til Maja... da lå hun i kuvøse og hadde cpap på så det var et ganske skremmende syn. men det var deilig og endelig få se lille jenta mi...

Etter 3 uker på sykehuset uten noen komplikasjoner fikk vi endelig komme hjem... :)

Nå bare koser vi oss masse og jeg virkelig nyter og være mamma!!

Lykke til alle sammen.... :)

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7270621-min-f%C3%B8dselshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja.. la den inn under et annet innlegg.... fant det ikke igjen selv... :)

Ikke meninga og prakke på folk fødselshistoria mi om og om igjen men,,,, hehe :)

leste akkurat om og samle alle fødselshistorier så da fant jeg ut at jeg kunne skrive et nytt! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...