2_TETTE Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Fikk brev fra Ahus i dag. Er satt opp til keisersnitt mandag 5.mars, så da får vi vår lille prins eller prinsesse. Rart å få en dato, liksom bursdagen til babyen..hihi Men gleder meg masse til å få en til selv om storebror bare er 17 mnd da. Nå er det bare å telle ned ukene.
Føken siruppsnipp Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer!! Moro da! Åsså på poden sin bursdag da gittt :-)
Fru_Pigalopp Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 frkmia: Alle bebiser blir vel født på bursdagen sin? hihihihi......! Gratulerer så masse ! Du er heldig!!
heiraa Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Gratulerer! Er i samme situasjon sjøl - lille pia mi blir 17 mnd. når lillebror kommer. Har termin 26. mars. Er fryktelig spennende - og litt skummelt......
2_TETTE Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Hei Heiraa. Så moro med fler i same situasjon:) Gleder meg veldig, men enig med deg at det er skummelt. Lurer jo på hvordan eldstemann vil reagere og om vi klarer å håndtere to bleieunger på en fin måte...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Det vil gå så bra atte! Har 19mnd mellom mine! Er et rotterace i starten, men så går det seg til! Fin dag å ha bursdag på, det er nemlig dagen til min eldste sønn også! Han blir 2da =)
røre-røre og lille umulius Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Kjepleflott med 2 tette...isåfall så ønsker jeg at det blir sånn. 14 mnd kommer til å skille mine 2 og det kommer til å skje i februar. Litt gruing,men mest gleder jeg meg selv om at jeg vet at det kommer til å bli tøft. Lykke til den 5 mars:)
moccan Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer ) Vi er også i samme situasjon. Jenta vår blir 19 mnd når nestemann kommer. Termin 4. juni. Håper på en lett fødsel siden det ikke er lenge siden sist )
2_TETTE Skrevet 30. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2006 Å så spennende med flere!!! Vi får holde hverandre oppdatert underveis og se om vi ser hverandre her på dib etter fødsel også. Greit å ha noen å dele erfaringer med når de er så nære i alder. Skulle ønkse jeg kunne føde vanlig slik at jeg kunne vært mer i farta når jeg kommer hjem fra sykehuset og har TO som trenger oppmerksomhet... Men mannen min blir hjemme 1 mnd med oss da heldigvis.
Torpekjærringa Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Spennende ) Husker jeg også fikk datoen tidlig....i førsten av Mai - og snuppa er født 7 Juli ) Koselig og samtidig litt rart og merkelig at vi vet når smågulla våre kommer ut til oss ! Kos deg med svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå