Elvedatter Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Det ligger en mail å venter på deg i mailboksen din )))
*makrell i tomat* Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei Elvedatter,takk for koslig mail ) Nå ligger det en mail i mailboxen din,sendte den for noen dager siden, kanskje du ikke har fått den??
Elvedatter Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Hei vennen! Løper inn for å lese mail nå )
Elvedatter Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Så koselig brev fra deg ) Sitter med samme oppfattning som deg, NextGenTel er ikke en mye servisinstilt bedrift. Jeg har dem laaaangt oppi vrangstrupen etter vi flytta nå. Jeg kommer tilbake litt senere i kveld. Gubben har kveldsvakt og poden er oppmerksomhetssyk for øyeblikket. Så vi prates kansje etter leggetid. StoOOor klem
*makrell i tomat* Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Okey,er ikke sikkert jeg er her i kveld,gubben kommer hjem ifra Liverpool etter 4 dager borte,har savna han såååå mye ) Men vi snakkes vi ) klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå