Gå til innhold

Blødninger og brun utflod


Keep_on_trying

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har blødd mer eller mindre i 20 dager. Noen dager har det vært rosa utflod og litt blod, og andre dager bare brun utflod. Det har aldri vært så mye at det har kommet i trusa, men det er bestandig å se på papiret når jeg tørker meg etter et toalettbesøk. Jeg er 6+4 og var på tidlig UL for 13 dager siden. På UL så legen plommesekken som var godt festet i livmoren. I morgen har jeg ny time hos gynekologen for å se om hjertet slår. Jeg er liiiivredd for at hjertet ikke banker og at fosteret er dødt. Uff.... Jeg vet det er vanlig å blø litt nå og da, men er det egentlig vanlig å blø så lenge??? Er det noen som har opplevd det samme og har noen gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke vært plaget med blødninger osv. bortsett fra litt i dag etter gu i går.. men det er gått bort nå..

men venninna mi hadde endel blødninger underveis og hun er nå 21 uker på vei! og nå er det gått over for en stund siden =)

år jeg var på gu i går så hørte vi etter hjertelyden(jeg er i uke 8) men vi hørte ikke hjertelyden enda, fordi det var nok litt for tidlig.. tenkte siden du kanskje forventer å høre den i morgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 6+3 og har hatt lysebrun utflod siden 5+0 (altså i 10 dager). Gynekologen min sa at det var helt normalt.

Jeg har tatt hcgprøver for å sjekke om hcgverdiene er normale etter hvor langt jeg har kommet. De var helt fine sa legen, og at jeg ikke skulle bekymre meg.

Det er visst helt vanlig å ha blødninger tidlig i svangerskapet.

 

Krysser fingrer for deg! Det er helt sikkert ikke noe farlig! Håper du får høre den lille spiren din imorgen!

 

Hold oss oppdatert da!

 

Lykke til klem fra meg til deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med innvendig UL skal d kanskje gå og se hjertet banke i morgen :) Krysser fingrene for det.

 

Kan godt hende alt er fint selv om du har blødd littegranne. Jeg har blødd flere ganger dette svangerskapet, er nå 10+2, og alt er fint enda :)

Så jeg er ved godt mot!

 

Lykke til uansett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen:) Jeg forventer ikke å høre hjertelyden, men jeg forventer å se at hjertet slår. Mente du at hjertet ikke slo, eller at dere ikke hørte hjertelyden? For man skal jo i grunn kunne se hjertebevegelser i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle oppmuntringer:) Det hjelper på:) Jeg skal legge inn et innlegg i morgen kveld for å fortelle hvordan det gikk hos gynekologen. Håper så inderlig at hjertet slår:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt brun utflod, og bittelitt rosarødt innimellom. Var på UL i går og så en liten krabat som sprella rundt og hjertet slo. Nå er jeg 9+4 og blødningene starta i uke 5. Hadde nesten mensen når jeg skulle ha hatt det skikkelig (bare brunt da), og ellers har det kommet litt brun utflod...en dag her og en dag der liksom :) Så kan godt hende det går bra med deg, altså :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...