Gå til innhold

ojsann jeg er visst svær...

Anbefalte innlegg

Var på jm-kontroll idag (34+3), har sf-mål på 36cm! JM trippelsjekka for å være sikker... skulle egentlig på neste kontroll om to uker, men pga størrelsen ville hun ha meg inn igjen allerede på mandag igjen... skal også til ul om to uker for å sjekke str. Nå har både jm og lege på st.olav OG min faste jm her ute sagt at jeg aldri i verden kommer til å gå til termin.....

men jeg tør liksom ikke satse på det heller, jeg prøver å innstille meg på å gå helt til 8.jan, og så får vi se hva som skjer. Men det ser ut til å bli ei spennende jul... jeg og mamma spøker litt med at det typiske hadde jo vært om vannet går akkurat når jeg reiser meg for å hente kålstappa til pinnekjøttet på familiemiddagen lille julaften... ETTER at siste ferga har gått... hehehehe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7270330-ojsann-jeg-er-visst-sv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var datteren din stor da hun ble født? Hvordan fødte du i forhold til termin da? Kjipt om du mot all formodning skulle gå til termin eller lenger.. hvis du er innstilt på det motsatte.. Jeg spratt opp på ett sf-mål for ett par måneder siden, men ligger relativt normalt nå (høyt, men innenfor det skaverte feltet). Satser på at babyen ikke er en kjempe :-)

hehe....skal ikke le,men ser tegninga på lille julaften ! nei vi får alle krysse fingrene for at du får slappe av i jula!med knøttet i magen... og skulle hun ville komme før så får vi håpe hun kommer så dere rekker hjem til jul!!

...og at det passer med ferga når hun bestemmer seg for å komme=)

det må være xtra slitsomt da for deg som er så svær,og itillegg plages med disse kynnerne!!

trøste deg med at det er ikke alle som får nytt kjøkken før jul...... er litt misunnelig der....:)

Bekymrer meg ikke så mye for at ungen er svær - jeg fødte ei jente på 4000g tre dager før ul-termin sist, og skal nok greie denne jenta også :) Så lenge hodet er normalt så skal jeg alltid få pressa ut selve kroppen. Det går på to press det, hehehe :) Men jeg begynner for alvor å lure på om den terminen min ikke stemmer aldeles helt... har liksom gjennom hele svangerskapet hatt følelsen av at terminen egentlig skulle vært litt før... ei uke eller to ca. Symptomene stemmer bedre med det. Og når jordmødrene og så sier det, så.... ja, jeg bør nok ha fødebagen klar snart :)

Jeg skal til legen på kontroll i morgen og er veldig spent på hva hun kommer til å si. Hadde litt høyt blodtrykk, ødemer og proteiner i urinen på sist kontroll, så håper det ikke er verre... sf-målene mine er også i største laget, ligger over det skraverte feltet, eller...har gjort det til nå i hvert fall. Har også hele tiden hatt en følelse av at terminen er feil, at jeg burde ha termin en uke eller to før, men nå som jeg skriver det kommer jeg sikkert til å gå ut uker over termin... Jaja... får håpe det blir januar-barn på oss alikevel (jeg har termin 18. januar).

Annonse

til anonym: jeg får ul hos legen her ute ja, får ikke inn til trondheim før det står om liv omtrent. sparekniven vettu, hehe :) jeg er glad til, sånn som formen er med modningskynnere og bekkenløsnign er jeg glad jeg slipper båtturen og all den andre reisinga.

Jeg er også litt stor.. men ikke såå mye da.. holder meg innenfor den grønne linjen på skjemaet...

Men siste mål var 31cm da jeg var 31+3

Jeg og mor skøyer også med det.. at jeg sitter der og skal ta første bit av det leeenge så lengtet pinnekjøttet så går vannet og det blir vått under bordet! hehe

Da hadde jeg helt seriøst bare ikke sagt et ord og spist middagen!

Hehe for den middagen har jeg venta såååå lenge på at jeg nekter å gå glipp av den!

Så OM vannet da skulle gå når vi skal spise så tier jeg stille og spiser opp middagen min før jeg setter i et hyl og roper at vi må dra! hehehe

Så pakker mor med en boks med riskrem og kald rød saus til meg til å ha med på sykehuset så jeg kan gomle på mellom riene! hehehehe

lol litt morsomme tanker dette her da :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...