Gå til innhold

Var på ultralyd idag!

Desember eller januarmamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er ikkje den mest aktive her inne, men eg har fulgt med dokke. Har ikkje heilt turt å håpe. No er eg 12 + 6 etter babyverden sine sider. Godt å vere over 12 veker. Då tørr eg meir å slappe av. Har vore veldig frisk og ikkje hatt mange symptomer. Har berre vore veldig trøtt!!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ikkje lett å sove om ettermiddagen med ein aktiv gut på 3 år. Ikkje lett å sove om natta heller når han har astma. Blir veldig mykje hosting og slim om natta. Håpar på meir energi!!

Var på ultralyd idag og såg nurket mitt gymme inne i magen. "Han" var veldig aktiv og turna mykje. Utruleg god følelse å sjå "han". Begynner å glede meg og no tørr vi å fortelle det til familie og venner. Vi skal og fortelle det til guten vår til helga. Det blir spennande, for han er så opptatt av babyar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syns nok det blir morro å bli storebror.. :)

Jeg skal på ultralyd neste uke.. Da er jeg i begynnelsen av uke 12 (tror jeg) Så du konturen av babyen veldig godt?

Skrevet

Eg såg heile nurket. Såg godt både hovudet, armer, bein og ryggraden. Kunne også sjå ansiktsformen. veldig spennande. gled deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...