Gå til innhold

Når oppsøke lege?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt to tester i dag, og begge var positive. JIPPI! Siden jeg har hatt veldig uregelmessig mens, så har jeg ikke peiling på hvor langt jeg er på veg. Har ei jente på 2 år, når bør jeg oppsøke lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og gratulere så masse.

jeg har også barn, gutt på 2 år. har termin 30 juni UL/ 2 juli her inne.

 

jeg ringte å spurte når jeg skulle fixe time, men fikk beskjed om at jeg kunne vente til uke 12 hvis d ikke var noe spesielt, om d var noen plager/ smerter. så nå har jeg fiksa meg time til den 13. men hvis du ikke vet når du hadde mens, så kanskje greit å ringe å høre med legekontoret som du holder til, de kan nok svare deg mer på d.

 

hatt mange symptom siden du hadde mistanke om graviditet,eller lenge siden mens?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med legekontoret i går og hun sa at det var vanlig med første legetime i uke 7-9.. (er andregangsfødende) er vel forskjellig fra legekontor til legekontor.. ring å snakk med kontordama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

eg ringte legen den dagen eg fann ut at eg var gravid... fikk time i uke 8, så da skal eg ned, er no glad for det, slik at dei kan sjekke at ting er som det skal, skal levere urinprøve...tar vist blodprøve og, har ei venninne som var forrige veke, så har ho å spørre dersom eg lurer på noke!!

 

men er no bare å ringe til legen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også (eller hadde - jippi) uregelmessig mens, de siste rundene gikk det 6 uker mellom dem. Dette var imidlertid ikke legen så interessert i. Han skrev inn den første dagen på siste mens og beregnet termin derfra. Regner med at den blir korrigert på ultralyd (den ble flyttet flere uker ved forrige svangerskap), men er strålende fornøyd med den jeg har fått: 07.07.07. HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...