Gå til innhold

Kjære Trådjenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å "mobbe" anonym? Eller bevise hvorfor Trådene deres er lurt?

Jeg ler meg iallefall ihjel! :) Er igrunn ganske underholdene at en anonym klarer å irritere seg over en tråd med mange svar på.

Kepp up the good work! Dere sprer glede her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del håper dere slutter å lage hundre tråder snart...de anonyme HAR sikkert fattet poenget nå? Eller skal dere ergre på dere hele småtroll-siden i tillegg kanskje?

Skrevet
:) Jeg er ingen trådjente, men synes det er gøy når de tar anonym på ordet og skravler i vei på tusenvis av tråder!
Skrevet

..jeg for min del er enig med enonym over meg her og håper de kan gi seg snart ;) Kanskje "folk" har fattet poenget nå?

Skrevet

Er jo litt morsomt når anonym at laget så mange sure innlegg om den ene tråden de hele tiden har oppe, at trådjentene lager "motangrep". De gir seg nok snart, er bare snille jenter (uten at jeg kjenner dem, bare fulgt trådenene på BIM også)

Skrevet

Prøver bare å gjøre folk til lags, men det er ikke så lett virker det som.

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor folk irriterer seg over noen av delene. Jeg leser de trådene jeg vil jeg og resten hopper jeg glatt over.

Vi prøver ikke bevise noe som helst... tenkte bare vi skulle følge anonym sin forespørsel. (snakker da om den anonyme som ba oss droppe tråden. (hvilken anonym..er litt lettere med nick..hehe..ja en av dem da) Men virker som flertallet ønsker at vi skal ha 1 tråd, ikke plages med dette og mange synes faktisk det er koselig og sier de "smugleser".

så sorry du anonym som skriver IDIOTER inne på tråden, og legger ut masse om hvor grusomt det er med denne ene tråden på side 1, virker som om tråden igjen vil oppstå:)

Må si det skal ganske lite til å irritere folk her. Enten man går inn for det eller ikke. Lev og vær glad:D Ikke bruk energi på å irritere seg over folk en ikke kjenner på nett:D De gale har det godt:D

..för nu är det kalas...inget bekymmer inget mas...

Bukker og neier.

Tralala

Herre...tror jeg trenger en hel natts søvn snart!! Rett før jeg tipper over her jo--hihihi

Skrevet

Hehe

Du får sove godt!

Skrevet

herregud er det noe å irritere seg over da??? en tråd som ligger oppe hele tiden,legger jo ikke merke til den engang. høres veldig koselig ut spør du meg. Man har alt for lite å gjøre om man kan sitte å irritere seg over dette i lang tid.

Skrevet

LA TRÅDEN LEVE!!!! Sier nå jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...