Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei, så koselig at du ropte på meg!!

Ja jeg begynte på pergo 29.nov, du og skjønner jeg! spennende. Har du merket noe av bivirkningene du?? Jeg har heldigvis ikke kjent noe til det enda. Lurer litt på alkohol i lag med pergo jeg, finner ikke noe god info om akkurat det, ha du hørt noe??

Har du enkel kur eller dobbel kur?? hvordan blir du følgt opp videre?? Hard dere prøvd lenge??

Mange spørsmåål her, jeg har tusen av de:-)

Hei på deg!!

Jeg tar enkel kur med pergo. Du da? Jeg kjenner litt stikkninger på høyre side. Jeg er kjempe glad for at jeg ikke er kvalm eller noe sånt! Jeg var skikkelig kvalmen når jeg tok provera tablettene. Uff...

Jeg skal til gyn. den 7 desember. Håper jeg reagerer på pergo... Lurer virkelig på om det har klaffet for mange med pergo? Vet du noe om det? Vi har ikke prøvd lenger enn et halvt år faktisk. DEre da?

Jeg er liksom så redd for at jeg aldri kommer til å bli mamma. Er kjempe redd for at det går så langt at vi trenger prøverør. Ikke mye gøy å være sliter alltid. Men vi får håpe vi er noen av de heldige som får spiren til å sitte med pergo.....

Jeg lurer også veldig på det med alkohyl og pergo. Har litt lyst til å gå på byen i morgen.. Men vet ikke helt om det er verdt det viss det liksom ødelegger kuren, så jeg står over.

Ha en STRÅLENDE fredagskveld!

Klem fra

hei

Er litt treg til å svare, har vært borte i helga. Søndag tok jeg siste pergo tbl, har tatt en dobbel kur, avslutter den med pregnyl inj på fredag, jeg skal til gyn. dagen etter deg, den 8.

Jeg og har disse stikkningene i siden, kjenner det på venstre side jeg. Har heldigvis ikke vært noe uvel ellers, men følelsene mine har vært som rn jojo, håper virkelig det er bivirkninger ikke noe som kom kastet på meg, heheh.

Å ja kjenner meg igjen der, tanken på at dette ikke skal ggå, hva gjør vi da. Hva om sædkvaliteten hans er dårlig i tilegg og....... tanker som popper opp i hodet.

Blir spennende å høre hva gyn sier til deg, håprt han sier at du bør tilbringe helga i bingen, hehhe. MÅ oppdatere meg:-)

Klem

Hallo der!!

Ja da har jeg akkuret kommet hjem fra gyn. Jeg hadde ikke reagert på pergo i det hele tatt:-( Var ingen stimulerte egg. Uff fikk meg en nedtur nå ja...

Jeg skal begynne på provera om 4 dager igjen. Og så skal jeg på dobbel pergo etter det igjen. Typisk og det blir midt i jula når alt gøy skjer.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for alt føles bare sååå håpløst akkurat nå..... Jeg er sikker på at jeg ikke vil komme til å få barn uten prøverør... Men jeg må vel ikke ta sorgene på forskudd.. Hvordan gikk det med deg da på gu besøk??

Klem fra lille meg...

hei hei

Nei og nei så kjedelig det var å høre. Uff, men ra du kan begynne så fort på ny runde da!!!!

Jeg skal til gyn i morgen, gruer meg, er redd for det samme som deg, men jeg får krysse fingrene.

Håper det kan hjelpe deg med dubbel kur. Fikk du pregnyl injeksjon? Det skal jeg få i morgen av gyn.

Julen forsterker alle følelsene en har, jula er jo barnas høytid. Så en tenker ekstra på det da. Har gyn nevnt prøverør for deg? IKKE ta sorgene på forskudd, dette skal vi komme i mål med, og score det fineste målet, barnet!! Den var kanskje litt dyp, hehhe lader opp til handball kamp i kveld:-)

En kjempe klem er sendt til deg. Tenker på deg:-)

Annonse

hei

Da har jeg vært hos gyn i dag, det var ikke mye positivt. Ikke hadde jeg eggløsning, ville jeg skulle vente med å ta pregnyl sprøyta til lørdag, skal ta ny blodprøve den 19 des, for å se om jeg har hatt eggløsning.

Tok blodprøver igjen sist jeg var der, der ha jeg forhøya verdier av mannlige kjønnshormon, pluss en enzym defekt i binyrene. Du skrev at du hadde hormonforstyrrelser, vil du fortelle hvordan du har det??

I tillegg ha jeg fått insulin resistens, så neste forsøk bli det pergo og metaformin, uff pyton dag!!!!

klem

Hei.

Uff så kjedelig. Men en dag SKAL vi lykkes på en eller annen måte..

Det ordner seg nok for deg skal du se!! Har stooooor tro på det!!

Nei gynekologen har ikke sagt noe om prøverør men jeg har bare en følelse på at det kommer til å bli det. Jeg pleeier å ha rett når det gjelder magefølelsen min. Men får håpe jeg tar feil denne gangen..

Jeg har en binyre defekt. Altså at binyrene er overfølsom mot de mannlige hormonene. Verdiene er ikke alt for høye heller. Så gyn synes det var rart jeg ikke reagerte på pergo.

Jeg plages med litt uønsket hårvekst rundt forbi på kroppen. Det er egentlig det eneste. Og selvfølgelig manglende mens og el.. Er tynn og har ikke cyster på eggstokkene heller.

Nei det er noe drit med disse hormonene som ikke stemmer ovrens...

Må stikke. Skal på julebord. SKriver mer når jeg kommer hjem eller i morgen

hei og hå

håper du har hatt det kjekt på julebord:-) Fortjener å ha det kjekt å tenke på noe annet!!!

Så tilfeldig dette er, jeg og fikk jo vite at jeg har defekt på binyrene og at det mannlige hormonet som kjem fra der er forhøyet, huska ikkje hva hormonet hette, le litt paralysert hos gyn i dag.

Jeg har og alltid vært tynn, men har de siste åra lagt på meg såpass at jeg ikke ser anorektisk ut(ufrivillig) sådann.

DET SKAL ORDNE SEG FOR OSS BEGGE!!!

Håper du ikke synes det blir masete med spm mine, men syntes det er så godt å høre hva du har opplevd. Har nokså like situasjoner vi.

helge klem

Heia!!

Nå har jeg akkurat kommet hjem. Godt og komme seg ut litt som du sier.

Nei det er ikke masete i det hele tatt!! Var jo meg som ropte på deg jo :-D Er såååå godt å snakke med noen i samme situasjon!

Det med binyrene og det hormonet kalte gyn androgen. Va det det som var feil hos deg også.? Androgen er jaffal et mannlig hormon.

Ja vi kommer til å lykkes på en eller annen måte det er jeg helt sikker på!!!

Har du msn? Jeg tør ikke legge ut min hotmail fordi det står både navn og etter navn på første delen av mail addressen. Er redd folk som jeg kjenner er her inne på BIM og det er ingen som vet om at vi er prøvere en gang..

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...