Gå til innhold

Må bestemme oss innen halvannen time om dette forsøket blir noe!!!???

Anbefalte innlegg

Hei,

Var hos gyn isted. Bare den ene eggposen har vokst.....kom jo ikke som en bombe....de andre har ikke vokst på en uke. Den ene posen var 18mm. Jeg ringte legen i Danmark og vi fikk da et valg....Dette er jo vårt 3 forsøk(bestilt pakke på 3 forsøk)

-Vi kan sette el sprøyte kl 22 i kveld og det blir uttak på tors morgen. Om egget ikke blir befruktet, kan vi regne det some t avbrutt forsøk og da betale kr4000.(det koster det for avbrutte forsøk.Har jo hatt 2 avbrutte forsøk tidligere,men ikke betalt noe)

Hvis egget da ikke blir befruktet,har vi et forsøk igjen

-Eller vi kan avbryte forsøket nå og prøve igjen i neste syklus for å prøve å få flere eggposer......

-Eller(dette er et av mine alternativer) Setter el sprøyte og har sex.....hehe.

Dette er ikke lett.... Men om vi ikke drar har vi jo bare 1 forsøk igjen. Men da har vi evt mulighet til å få flere egg og fryse de ned........ Men om vi drar nå og det ikke går, har vi fremdeles et forsøk....

Vi trenger jo bare ett egg:o) Om kan jo være gullegget vi har nå.... En vet jo ikke hva som skjer....Og jeg tror det er en mening med alt.... Om vi ikke drar-kan det jo hende vi får 3 egg neste gang, og bare 1 befruktet,så da blir det jo det samme som nå......

Herregud....dette er et vanskelig valg......

Er det noen som kan hjelpe meg, eller har noen tanker???? Må jo bestemme oss snart......

Klem

Fortsetter under...

hei,

dette er ikke noe lett valg. Dette er det som skjedde med meg.

Jeg hadde assisstert inseminering, jeg hadde 3 egg og alle saa kjempe fine ut. Saa vi hadde ganske gode sjanser for aa bli gravid, men den gang ei....

neste syklus hadde jeg ett egg, og hadde inseminering, ble gravid...og i neste maande blir han fire aar!

Naar vi da skulle prove aa faa et sosken til han, saa lagde jeg nesten ingen egg selv om jeg hadde kjempe hoye doser med hormoner...resultatet ble at jeg hadde eggdonor. Ble gravid paa forste forsoket.

Vet ikke om dette hjelper deg noe, men jeg er kjempe glad for at vi gjorde deg naar jeg hadde bare ett egg.

Lykke til

Kjære venn .o)

Dette var neimen ikke lett å svare på.....

Men har tenkt litt og vil skrive det som jeg først og fremst tenker på...

Jeg er litt sånn "Den som intet våger, intet vinner"...og med det mener jeg vel egentlig at man angrer mest på det man IKKE gjør... tenk om dette er den store GULL-turen....? Og at det store GULL-egget er inni der og kan bli til den store GULL-babyen?? Og jeg tenker jo at etter alle nedturene så Må det snart komme en opptur??!! :o)

Samtidig må dere forberede dere på at det kan bli bomtur som sist...

at egget ikke blir befruktet og heller ikke satt inn. Det er tross alt bare det ene egget dere må klamre dere til.....

Men som du sier, da får dere jo ett forsøk til (mot å betale det et avbrutt forsøk koster 4000,- ikke sant?) Så det dere taper i penger er turen til DK samt 4000,- hvis forsøket blir avbrutt.......Det ligger jo sikkert et økonomisk spørsmål her også...?

Du vet jo at du ikke produserer så veldig mange egg, så jeg tror jeg hadde kasta meg på baby-turen til DK nå, jeg :o) Og krysset fingrene for at det ene egget klarte seg og ble befruktet og satt tilbake :o). Og jeg hadde hele tiden hatt i bakhodet at det KAN hende dere må reise "tomhendt" hjem, men det er en sjanse for full klaff også!!!!

Men det er klart, kjære venn, at fallhøyden er stor, og det blir sikkert trist om det ikke skulle gå denne gangen. Men det er noe dere må forberede dere på hvis dere tør å ta sjansen. Man må være forberedt på at det kan bli hjemreise med "katta i sekken" som sist............

(Men tenk om det går bra da vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Hva sier mannen da? Vil han reise? Eller vil han vente??

Jeg venter i spenning på hva dere velger......

Føler at jeg kjenner deg ganske godt nå, så jeg har en følelse av at jeg vet hva du kommer til å gjøre, men jeg skjønner at det ikke er lett!!!

Sender det positiv energi og håper at dere klarer å bestemme dere og psyke dere opp til å gjøre det dere føler for å gjøre!

P O S I T I V E N E R G I **********************************

LYKKE TIL :o)

Stoooor klem!!

Oj for ett valg...

Siden det koster penger å reise ... synes jeg kanskje ditt forslag var strålende... sett el sprøyten - ha masse sex om 36 timer - ta fri fra jobb og kos dere hele dagen/natten... kanskje blir du gravid?? (det er jo avhengig av at han er fertil - og egget kommer ned der det skal)

Kanskje blir det flere egg neste gang?

Du kan vel bare vinne på det? Selv om du har lyst nå - Det forstår jeg veldig godt - så kan du jo se på det som at du kanskje får mer for pengene neste gang?

Eller om dere har råd - reis - og ta sjangsen på at det ene fester seg :-)

åÅåå for ett dilemma!

Massse lykke til!!!

Dere er jo skjønne.....Ja det er ikke lett dette. Men Lenn, sant som du sier, den som intet våger, intet vinner..... Er litt stresset nå..... Og lille tulla skal jo sove borte, så masse som må ordnes....Vi kommer nok til å dra....men tenker på det ang å ha sex og..... Men eggposen er jo på høyre side, og der er det jo ingen eggleder...... Og hadde den funket som den skulle, hadde jeg vel blitt gravid til nå.......

Tenk tenk sier Ole Brum:o)

Oppdaterer etterpå....

Klemmer

El sprøyte er satt og vi reiser imorgen:o)

Den som intet våger, intet vinner. Og vi må bare ta denne sjansen, selv om det kanskje ikke blir noe.. Kanskje dette er gullegget, og ville være dumt om vi ikke benyttet sjansen.

Har med pc, så sender oppdatering:o)

Nå må jeg pakke videre her.........

Klem

Annonse

Guuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!

Lykke lykke til vennen!! Det var dette jeg VISSTE du ville gjøre!! Jeg begynner å kjenne deg ganske godt skjønner du ;o)

Vi gir oss ikke, dette vitner bare om hvor stort stå-på-mot du har og hvor sterk du er!!!

Jeg krysser alt jeg har...nå sitter jeg bare med tårer i øynene og håper av hele mitt hjerte at dette skal bli full klaff!!!!!

Stooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...