Gå til innhold

Nå skal jeg ta knekken på den &¤%¤ tanta!!!

Anbefalte innlegg

Begynte å spotte i dag, tempen sank og humøret med den... Så nå skal jeg den tanta til livs! Har kjøpt E-vit og sink både til meg og gubben (det er ikke skadelig, er det vel? Dersom man egentlig ikke skulle trenge det, mener jeg?), bestilt ny ladning med el- og g-tester, skal droppe snopet (unntatt i dag da, litt trøst må man jo ha) og begynne hjemmetreninga igjen (trim for eldre; situps, armhevinger, ryggøvelser på stuegulvet hjemme). Solvipect prøvde jeg uten hell denne mnd, men fortsetter kanskje med den også. Noe jeg har glemt da?

*krigersk*

Fortsetter under...

Husk å ikke ta splvipec etter el, bare:) Og så må du pule:) hihi.. Det pleier vist å måtte være med:) LYKKE TIL!

Bare tantef**n kommer skal jeg ta rotta på henne jeg og!!

Åh!!!!Dumme tante!!!

Det var trist å lese!

Jeg har vært uten nett noen dager og har lurt veldig på hvordan det gikk,men hadde håpet og finne et litt mere positivt innlegg,men da får vi satse på at det kommer neste måned;o)

Hvordan går det?Klare for å gå på en ny runde?

Jada, selv om jeg nok depper noen dager nå. Hadde først dårlig magefølelse denne mnd også, men så fikk jeg plutselig noen "symptomer" jeg ikek har hatt før så da ble jeg jo kasta rett inn i følelseskarusellen... I går var jeg helt utenfor meg selv (av både pms, julestress og ugravidtrist), i dag er jeg litt bedre, men fortsatt litt i en boble av "stakkars meg". Blæh. Men neste uke regner jeg med humøret og optimismen er på plass igjen :oD

Trøsteklemmer litt på deg jeg Yaddaline...

Håper denne pp du nå har begynt bærer frukter..

Sitter fortsatt på gjerde og venter noen dager til før jeg tester, men håper jeg greier å komme over i 1.tri denne pp..

Klem fra...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...