Gå til innhold

Gravid og tilbud om ny jobb! :-)

Teleberta

Anbefalte innlegg

Heisann! Spesilellt til Elena62 og Enestående, jammen fikk jeg jobben jeg var på intervju på for en tid tilbake.

Etter intervjuet fikk jeg skriftelig tilbud om stillingen, og først da ringte jeg min nye sjef og fortalte om graviditeten. Noe overrasket ble han, men var sporenstreks frempå med hvordan vi skal løse dette med permisjon osv. Men så det er sagt, dette er en kommunal stilling, mulig det er " verre " i næringslivet ellers?

Og Elena62, jeg kjøpte ditt tips med å si at jeg ikke trekte tilbake

søknaden da jeg virkelig ønsket jobben, selv om det hadde vært enklest for meg. Og den scorte såg jeg. :-)

Takk for støtte og tips jenter! Jeg må nesten klype meg i armen,- en skjønn liten jente på tur og drømmejobben i sikte. :-)

Håper alt er bra med dere,-

Mvh.

Fortsetter under...

Teleberta! Så flott :-)!

Gratulerer så mye! Jeg var på nippen til å etterlyse nyheter her en dag!

Dette forsterker troen min på at vi jenter som råker på en graviditet ikke skal være så redd for å satse :-). Vi er jo dyktige som bare rakkeren! Og arbeidsgivere i større og større antall skjønner sitt beste. Det er som du sier at det muligens verre i næringslivet ellers, men jeg tror at dette vil endre seg.

Jeg sliter med å holde tilbake min arbeidsgiver.. De ønsker jo å lyse ut vikariat for meg så fort som mulig, og jeg ønsker at vi skal vente litt til. Det blir jo så offisielt med en gang ;-).

Lykke til :-)! Så følger vi vel med hverandre disse neste månedene.

Når det gjelder det med offisiellt venta jeg lenge jeg også med å fortelle om det på jobben, men du verden for noen omsorgsmennesker disse middelaldrene mennene av noen kolleger jeg har viste seg å være, nesten i meste laget. :-) (nei du skal slippe å skrive referat som er gravid..??....skal jeg ta den kabelsnella)

Men lykke til til deg også Enestående, og alle andre damer med og uten mage selvfølgelig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...