Gå til innhold

Gravid og influensa. Farlig for barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg syk på andre uka. Feber,kjempe vondt i halsen og konstant tørr hoste!

Jeg sover omtrent ikke og er utrolig sliten. Jobber selvfølgelig ikke nå, men jeg har en 2 åring jeg også må ta meg av. Hun er i barne hagen på dagen så jeg får jo slappet av litt.

Fikke cosylan av legen i dag, men det er jo sterke saker da, selv om legen sier det går bra.

Jeg er 19 uker på vei nå og kjenner liv daglig, men engster meg alikevel for babyen. Når jeg har mine hoste kuler så kjenner jeg at det strammer seg så veldig i magen.

Kjennes nesten ut som kynnere, men er ikke det litt tidlig?

Uff, vet ikke om det er overdreven bekymring dette her, men jeg er konstant engstelig for at det skal skje noe galt med babyen.

Noen flere som er eller har vært syke her som kan komme med noen trøstende råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt skynnere lenge er i uke 23 nå... det er nok ikke farlig for barnet om du er syk... men det er jo medisinene man skal være forsiktige med. men det er kankje ikke så bra med å hoste så mye, har hørt at det kan sette i gang fødselen... men hosten går nok over nå som du har fått hostesaft.... god bedring.

Skrevet

Jeg spurte jordmor om akurat dette for et par uker siden og hun sa at det var ingen fare for at det skal være farlig for babyen :o)

Er jo klart at enkelte medisiner skal man holde seg unna, men det vet du helt sikket.

God bedring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...