Gå til innhold

Dere som hadde innsetting forrige uke!!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Merker dere noe til de berømte symptomene? Jeg har kommet til rugedag 7 i dag så da er jeg halvveis og nå kjenner jeg at nervene tar seg veldig opp. Er livredd for at det skal komme noe blod så jeg må liksom gå på do å sjekke hele tida.

Ellers så har jeg litt ømhet i puppene, men det er nok crinonen som gjør det. Ellers så er jeg liksom øm på sidene i ryggen. Akkurat som jeg er litt øm i eggstokkene. Noen som har opplevd det samme?

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7269260-dere-som-hadde-innsetting-forrige-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei minni 79.

Jeg er på rugedag 4 og har egentlig vært småøm i puppene siden kvelden på rugedag 1. Har tidvis også ilinger ut til brystvortene. Er øm i magen også. Tør ikke helt å satse på at dette er reelle symptomer fordi jeg både går på Crinone gel og tar 2 sprøyter med Pregnyl i uka. Mulig de gir meg falsk graviditetsfølelse... Jeg håper på det beste, men er realistisk.

Lykke til :o)

Hei!

Jeg er også på rugedag 4. Har hatt ømme pupper i noen dager, nu er det blitt verre. Har skikkelig vondt i brystmusklene, de som "holder" puppene. Og det bruker jeg å ha når jeg er premenstruell.........

Har også en del stikkinger i magen, og er kvalm. Det er nok progesteronen som jobber i kroppen. Tar en høy dose (400mg) på morran og på kvelden.

Jeg håper også på det beste men er redd samtidig........

Lykke til!

Det er så godt å dele disse med dere og å få vite hva dere går gjennom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...