Gå til innhold

Jenter...jeg trenger ikke teste torsdag jeg...=(

Anbefalte innlegg

Har ikke fått tr...

Men tok igjen en el test og den ble ble blangt neg! Hva skjer? I følge el testene så har jeg hatt el x2 denne mnd med en ukes mellomrom... så da er jeg ikke gravid... for jeg har kun hatt sex for 10 dager siden...da min kjære var borte da jeg testet med el test sist...

så lei meg, selv om jeg egentlig viste jeg ikke var gravid.. men har jo hatt så rare symptomer... må ha vært skikkelige el smerter da...=(

Fortsetter under...

Det hender kroppen starter på en el, uten at egget blir klart... Da pleier den å starte på nytt igjen..av og til hvertfall. Og du får pos el test to ganger. kjedelig, da:(

jeg var veldig optimistisk denne mnd, men testet neg både lørdag og i går(ikm dagen). Men tanta lar vente på seg og jeg som vil i gang med ny pp. tok ut p-stav for ca en mnd siden så jeg er litt usikker på syklusen. Håper den ikke har blitt veldig lang for jeg er såååå utålmodig! Neste pp er vår! :) :)

Hvor lenge Hannah har prøvd, vet jeg jo ikke. selv har jeg nettopp begynt, men er likevell utålmodig. Har en gutt fra før og trodde jeg kjente igjen symptomene, men dengang ei. de har kommet og gått, spesielt ømme pupper, men etter neg test ble de helt borte..Sikert psykosomatiske:) men nå er de tilbake, de ømme puppene altså. Regner med at det er tanta, men håper det er fordi den ikke kommer på mange månder:) Og at de dumme testene tar helt feil. Men det var digital cb, så tviler på det... Eneste håp er at jeg kunne ha testet for tidlig, men testet på ikm dag etter gammel syklus (før p-stav..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...