Gå til innhold

Tenner! Hvor mange slike ekstreme sutredager er det vanlig å ha før de bryter igjennom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 11 mnd, og har kun fått to nede. Nå ser jeg tydelige kvite kuler oppi..4 stk..+ 2 nede på sidene. Altså 6 stk kommer omtrent samtidig her!!

Hun er grenseløst sutrete for tiden!! Dag og natt. De siste 2 dagene har vært ILLE!

Hvor lang tid skal det ta før de kommer igjennom?? Når jeg ser, så ser det ut som det er hvert øyeblikk..Men vet jo ikke..Hvor mange slike dager hadde dere før de kom igjennom??

Blir gal her!! Dentinox virker ikke i det hele tatt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn plages masse med tanngjennombrudd, min eldste var en av dem :(

ikke noe annet å gjøre enn å trøste dem og ta igjen litt søvn når de sover på dagtid. Jeg synes nesten tennene gikk i ett det første året jeg..... men får du seks tenner ut på en gang, er det kanskje gjort for en tid`?? *trøsteklem* fra noen som vet hvordan du har det!

Skrevet

Takk for svar!:)

Ja, vi får vel bare holde ut...Sukk, det er jaggu meg slitsomt!! Men sikkert ikke godt for henne heller nei:-(

HI

Skrevet

Gutten min fikk "nettopp" 6 tenner på 3,5 uke. Han sutret mye og hylte både dag og natt i 10-14 dager til sammen. I tillegg mye sikling og noe sutring i 3 uker. Her hjalp heller ikke dentinox.

Tok vel ca 4 dager med sutring/hyling på hver av tennene oppe. Men litt vanskelig å regne ut siden han fikk 4 samtidig. Ble som en drøm når det var hull i gommen på den siste:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...