Gå til innhold

Ang steminingen her inne til tider...Jeg har et forslag..


lillimedgutt:)

Anbefalte innlegg

Noe av det som gjør at man blir litt deppa og gretten av å lese her inne er nok alle innleggene om SA/MA... jeg har stor forståelse for at det må snakkes om (har opplevd det selv), men kan vi ikke heller ta i bruk "ufrivillig abort" forumet mere? Sånn var det før når jeg var gravid og leste/skrev her inne...

Har merket et "stemnings skifte" så det er bare et forslag fra meg... Kan vi ikke prøve å dele gleder og opplevelser i dette forumet heller?

NOEN SOM ER ENIGE ELLER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg synes det har vorte mykje betre her inne frå då eg var heilt ny (seks veker sidan) og at det er langt mindre SA/MA-prat her inne no. Folk må nesten få prate om det dei vil, og SA/MA er jo ein del av det folk bekymrar seg for i 1. trimester.

Men eg er veldig for at folk skriv i overskrifta kva det er snakk om i tråden, slik at dei som vil unngå SA/MA-trådar kan sleppe unna! Det er litt viktig altså jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.!!

Jeg er helt enig med deg... Gled deg til å komme over til tri 2. Der er det lite av det. Jeg var sjelden her inne før de siste dagene før jeg hoppet over til tri 2. For man blir paranoid av å lese alle sa\ma overskrifter... Så da fant jeg ut at det var like greit og holde seg borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig med tosofo! de må nesten få skrive det her.... men jeg blir ofte litt bekymret selv når jeg leser for mye sånt, så om alle skriver i overskriften hva det handler om så kan man selv velge om man vil lese eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...