Gå til innhold

Hvor mye skal dere ned?


-Hathli-

Anbefalte innlegg

 

Og hvor mye har dere gått ned?

 

Hva er tidsperspektivet?

 

 

Selv startet jeg på 83 kg for en mnd siden, nå er jeg 76,8. Altså gått ned 6 kg:) Første delmål er 70 til sommeren:) og 65 kg etter det, ca til septempber eller no...

 

Jeg har virkelig endret meg, og ser lyst på dette:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ned de siste 10 kiloene som henger igjen etter jeg gikk gravid.

La på meg 33 kg pga svangerskapsforgiftning og de siste 10 sitter som klistra på kroppen (spesielt på magen så ingen bukser passer nesten :-(.

Begynnte i sommer og trente en periode på 7 uker og gikk ned 7 eller 8 kg og 12 cm rundt magen, men så ble det reising o.l så da trappa treninga av, men begynner igjen med trening så smått om kveldene nå da.

Hadde håpa på 5 kg til jul, men det er vell ønsketenking.

Men kan vell enda klare det (eller 5 kg til januar blir det vell igrun da) om jeg klarer og gå ned 1 kg i uka så skal jeg vell kunne klare og få bort 5 kg til januar.

Men virker som uansett hva jeg gjør så sitter de bom fast.

Og etter ei uke på sykehusdietten gikk jeg opp over 1 kg. (som nå heldigvis er borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jobba;)

 

du har virkelig bra viljestyrke som klarer dette!!

 

keep up the good work!!!

 

 

Men husk for all del å kos deg inni mellom=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 12kg og har som endeleg mål å gå ned 20 til. Men skal vere fornøgd om eg klarar 13kg til så eg kjem tilbake til før-gravid-vekt.

 

Begynte på 109kg før sommaren, er nede i rett under 97 no. Neste delmål er å komme ned til 95 til jul. Har ikkje ei bestemt tid eg skal vere ferdig til, det er vel usannsynleg at eg når målet før eg blir gravid igjen, sjølv om eg ikkje akkurat har konkrete planar i den retning enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gådt ned fra 86,9 kg, og var i dag 79,4kg. Det har jeg brukt ca to mnd på. Målet mitt er å klare 75kg til jul, håper, håper.... Det endeli ønske målet mitt er 55kg, og det håper jeg å klare til sommeren. Men har ikke vært så lett siden jeg var 19år, og nå er jeg 27år. Men jeg skal klare det, 25kg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ned 15 kg og er godt i gang med trening og endret kosthold, men vekta står bom. Gikk ned 2,5 kg på 2 uker og la deretter på meg 3 kg igjen etter at jeg begynte å trene for fullt! Trener nå 4 dager i uka og kjenner virkelig at buksene sitter løsere men vekta vil ikke ned! *snufs*

Spiser sunt men er redd jeg spiser for lite... Skulle nok hatt flere små måltider... Skal ta meg i nakken nå, begynte i dag! Jeg SKAL være klar til sommeren!!!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 16 kg til nå, og skal ned hvertfall 21 kg til. Alt etter det er en bonus.

Har ikke satt meg noen tidsramme, men håper å være nede til neste jul. Da har jeg brukt 2 år på å forandre hele livsstilen, så jeg håper det kommer til å holde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned fra 99kg til i dag 92kg på 4 uker :o)

 

Skal ned til 70 kg jeg da. Så må nok ned 22 kg til. Skal prøve å veie rundt 70 kg til mars mnd....da skal jeg til thailand å vil gjerne kunne gå i bikini uten å gremmes over d...hehe. Skal opperere pupper og evt mage i jul så da må jeg veie 70 kg. Gleder meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, herregud så flinke dere alle mann er!! Den viljestyrken står det respekt av:o)

 

Håper alle når måla sine!!!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet på 104,9 kg for 8 uker siden( 9 uker i morgen og veiedag) og er nå 98,2.

Altså ned 6,7 kg har tenkt å ta av ca.28,2 kg til, ned til 70 kg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 10 kg på snart 4 uker...skal være nede på 80 nå til jul.Var 95 når jeg begynte....endelige mål til sommeren er 70 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta på 82 kg for nesten 3 uker siden. Veier nå 78 og skal ned til de 64 jeg veide før jeg ble gravid. Frustrert for det tar så lang tiiiiid...Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...