Gå til innhold

Hei alle gamle og nye prøvere!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er bare innom og titter litt.

Tror ikke det er så mange av de gamle prøverne igje her inne, men ser at det er noen.

Ja, det er jo nå jeg skal komme med den lykkelige historien om at jeg har blitt gravid, men slik er det nok ikke.

Jeg tok meg en pause herfra i juni, fordi at jeg hadde fått meg jobb, og da tenkte jeg, nå skjer det, når jeg ikke tenker på å bli gravid 24 timer i døgnet. Nei da, jeg har ikke blitt gravid, jobben tar mye av tiden min, og er så sliten på ettermiddagen og kvelden, slik at det jeg ikke tenker på er "sengevals" og dyneløfting.

Nå har jeg mistet kontrollen over antall pp også, og det bekymrer meg ikke lengre. Jeg har nå fått den oppfatninga at det skjer når det skjer, en gang MÅ det jo bli min tur.

Til dere alle: stå på, ikke gi opp håpet

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7268817-hei-alle-gamle-og-nye-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heeeeeeeeeiiii mj!!!!

så koselig!!

ikke gravid jeg heller:-(

har du tenkt til å gjøre noe med det ,eller tar du det

som det kommer?

jeg skal på 2. utredningstime på sykehuset i morgen.

har gått på dobbel pergo i 2 mnd,men det gav ingen

resultater.

håper alt står bra til ellers!!

klem fra

det går bra her!

stresser litt til eksamen nå,og jobber litt i butikk.

ellers ikke noe nytt.skal bli tanta,det er vel det eneste...

skal som sagt til 2. utredningstime på ahus i morgen,og ser

alt bra ut da blir det nok snakk om prøverør.

hadde håpet vi skulle slippe det men.

bra at du fikk så langt vikariat da.nå er det bare å vente på

fast stilling?husker du var litt oppgitt som arbeidsledig...hihi.

Annonse

Vet ikke om det blir noe mere etter jul. Vikariatet skulle bare vare i 2 mnd, dvs juni og juli. blir nok ikke noe fast jobb der nei, bedriften har inntaksstopp.

Ja, jeg var veldig oppgitt over å være arbeidsledig. Hadde jo gått hjemme i 5 år.

Får håpe at det skjer noe snart da, slik at du blir mamma:)

Hvilken skole går du på nå?

går medisin grunnfag.

har eksamen om 2 uker,så burde egentlig lese hele dagen,

men du vet hvordan det er.....

trives veldig bra på skolen.er ganske vanskelig til tider,men.

så da har du ingen planer etter jul?

Nei, jeg har ingen planer etter jul, men har jo et lite håp om at jeg skal få jobbe videre da. Tiden vil vise hva som skjer.

Ja, skjønner at studiene kan være litt vanskelig til tider ja, du har jo ikke valgt det enkleste studiet i Norge. Det går nok bra skal du se.

Har du hørt noe fra Mysill i det siste?

JADA,HUN HAR DET FINT.

HAR IKKE KOMMET NOE LENGER MED UTREDNINGEN.

oi.....hehe.....venter på at gubben hennes skal få tatt

prøve av svømmerne.

ellers jobber hun en del og gubben er fortsatt mye borte.

Ok, da er alt ved det samme der i gården da.

Gidder ikke gå opp i 2 etg, og logge meg på datan der, for da kommer jeg meg aldri derfra. Med en gang jeg går inn på MSN, så skal jo alle ha tak i meg. Får ikke lov og laste ned MSN på sambos bærbare pc, da han mener at det er nok at jeg har det på 1 pc. Han er litt besstemt ja.:)

Akkura nå så er jeg hjemme alene, sambo er ute og farter, derfor kan jeg sitte på stua og kose meg både med Pc og tv samtidig.

Hva er det du skal ha eksamen i da?

Annonse

Hei!

Jeg er ganske fersk her inne og har lest litt på innleggene. Dere bruker mange forkortelser som jeg ikke skjønner....pp...ikm osv. Føler meg litt dum når jeg ikke skjønner :-/ Er det noen som kunne fortelle meg hva det betyr?

Ellers er vi av dem som prøver og prøver...men det skjer liksom aldri noe :-(

Nå skjønner jeg litt mer :-) Jeg sitter og venter på om jeg får mensen el ikke. "Termin" 1. desember. Var hos legen 14. nov for egentlig å få hjelp til å bli gravid, men så hadde jeg vært svingende uvel/kvalm en ukes tid og lurte på om jeg kunne være gravid. Testene er bare negative. Kvalmen er borte. Så det er bare å vente.....men følelsen sier at tanta kommer :-(

ja ikke enkelt det der...

jeg gidder ikke lete graviditets tegn en gang jeg...alle tegn regnes som mens tegn...

regner i grunn med at vi må ha hjelp for å få til dette prosjektet vårt...

nærmer meg vel el nå snart også...vet at om syklusen blir lit små lang denne gangen så blir ikm på juaften...å tro meg...da skal je skrike som bare juling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...