Gå til innhold

rar dag idag...


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei...

 

må si dagen har vært blanda med følelser. er som tidligere nevnt i praksis, på sykehuset. i dag hadde vi omvisning hos patologen, første som møtte oss var en gang/fryser full av døde mennesker, masse bårer, inkl små kuvøser( fik frysninger nedover ryggen) små barn som var dekket av ett laken self...sorry detaljer, men dette er virkelige facts folkens. men uasett, blir litt tom i hodet. så da jeg var ferdig for dagen, ringte mamma meg, avbestilling pp Ul( hun er jordmor for dere som ikke vet) så hun ville komme så hun fikk se på barnebarnet:) første gang med denne spira, så takket ikke nei til det:)da ble d liksom litt mer glede, så et hjerte som slo...og en liten hybelboer som boksa og sparka inni magen:)ble jeg fort mer glede enn den tommheten jeg hadde hatt tidligere på degen..hehe, dette var kun for å lette på tankene, men rart, man går inn i et rom igså vips ser man virkeligheten, men skal ikke så mye til før man glemmer d igjen:)

 

 

sikkert et rart innleg, men..men

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo ikkje rart å ha litt mange kjensler i seg når ein er gravid då!

Og så bra at du fekk sett spiren din så det vegde opp for litt dårlege/rare tankar!! :)

 

Du er heldig som har mamma som er jordmor då, har jo all informasjonen du treng i familien!! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er d:) huu som tok i mot gutten min også:) betryggende....går i samme spor som henne da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...