frk. K Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hvilken madrass anbefaler dere til en vugge, og hvor kan jeg evt få kjøpt den? Det er ikke noe standard mål på denne vugga som jeg har, så alternativet er vel enten å bestille etter mål eller kutte til en madrass selv. Målene på vugga er 80x50cm Hva tror dere?
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 www.voksi.no så får du bestilt eksakte mål til madrassen din. Har gjort det selv og fikk vugge madrass 80x38cm-- genialt=)
frk. K Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Ha vært inne og kikket på sidene til voksi, men jeg synes kanskje det er litt dyrt med 400 kr for en madrass som kanskje blir brukt bare noen måneder....
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 På Ikéa får du kjøpt billige skumgummimadrasser. Disse klipper du lett opp i passe størrelse. Det har jeg gjort.
rødhette* Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Hvor bor du? Vi fikk spesiallaga skumgummimadrass. Leverte den gamle madrassen som var i kurven min, så de skjærte til etter den og lagde trekk med glidelås til den Betalte 180 kr for hele greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå