fikk jente 6. mai:) Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Skal være 18 uker på vei med nr.3. Terminen er litt usikke pga jeg bare har hatt mensen en gang etter forrige graviditet. Har ikke kjent liv enda, er kjempe bekymra...noen som har opplevd noe lignende?
Tokka Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Er vanlig å kjenne det mellom uke 16-20. Jeg hadde kjent liv to ganger før jeg var på kontroll i uke 19+3, noen dager etter kjente jeg spark hver dag. De sier de som har født før, kjenner det tidligere enn førstegangs. Jeg er førstegangs da, så det er litt vanskelig å si, men står iallefall i svangerskapsboken at det er vanlig å kjenne liv mellom uke 16-20, men heller ikke uvanlig et par uker senere enn dette også. Syns du skal oppsøke lege/jordmor hvis du er veldig bekymret. Eventuelt vente litt til å se. Lykke til iallefall!
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 kan jo være at morkaken ligger å tar av for sparkene.. Alt står sikkert bra til der inne:) Ta en prat med jm om du er usikker, kjedelig å gå å lure unødvendig!!
godiva med 3 gull Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 min venninne kjente ikke liv før i uke 22, og det var like vanlig som å kjenne noe fikk hun beskjed om da hun var hos legen sin. Slapp av du, det er nok ikke noe galt.!!!
fikk jente 6. mai:) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Uff...Det høres bra ut...Er så tongt å være bekymra.... Føler at jeg klemmer så på den lille at jeg får dårlig samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå