Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Har endel navn på blokka, men er veldig usikre. Hadde vært fint med noen synspunkter på disse navnene: Oline, Dalia, Agathe, Amanda, Amelia, Synne, Amalie, Oda Johannes, Brage, Balder, Emil, Julius, Audun, Elias, Rasmus Gjerne rangering, hvis du har tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 topp 3 jenter: amalie amelia oline gutter rasmus johannes julius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Oi!!! Her var det mangen fine navn. Rangerer: Agathe Oline Oda Synne Disse liker jeg veldig godt. Dalia. Fint men uvandt. Amanda. Også fint. Amalie Amelia De to siste liker jeg ikke så godt. Johannes Emil Rasmus Veldig bra! Elias Audun Også fine. Brage Balder Er greit nok. Ikke Julius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milli-augustgutt Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, mange fine navn. Jeg synes Amalie, Amelia og Synne er topp tre av jentene. Av guttene synes jeg Julius er finest. Det heter gutten vår:-). Ellers kommer Elias og Emil på delt andre plass. Lykke til med navnevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå