Gå til innhold

Useriøst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på finn.no og fant en sort simo bagvogn med grå ruter på som jeg likte veldig godt. Sendte en mail til eier og vi ble enige om et salg. Jeg skulle betale inn 2000 på hennes konto, og når pengene var kommet inn skulle hun sende vogna. Sa ja til dette.

Da jeg fortalte dette til familie og venner ble de veldig skeptiske og foreslo at jeg skulle få den sendt i oppkrav i stedenfor. Sendte da mld til henne og spurte om hun heller kunne sende den i oppkrav og fikk aldri svar, gikk inn på finn.no og så at vognen, som det hadde stått solgt på, plutselig var til salgs igjen.

Sendte en mail og spurte hva som hadde skjedd, noe jeg heller ikke fikk svar på.

Tenkte bare at jeg skulle skrive det inn her i tilfelle noen går i samme "fella" som meg. Ikke vet jeg men syntes dette virket en smule suspekt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes folk der som er frekkere enn frekkest. Vet at det går ann å betale inn penger inn til finn på en måte, og når du har mottatt varen og er fornøyd med det du har fått betaler de ut pengene til selgeren. Men vet ikke hvordan det funker, bare sambo som har sagt at det er sånn.

Skrevet

Ja så på den varianten jeg også men siden jeg fikk anbefalt oppkrav så foreslo jeg det..

Ble bare helt satt ut over at voksne folk kan oppføre seg slik! Er egentlig bare veldig glad for at jeg ikke kjøpte vogna, og tenkte jeg skulle legge inn et innlegg her om det i tilfelle noen skulle se annonsen på finn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...