snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 "Ufrivillig barnløshet foreligger når det ikke har oppstått graviditet gjennom regelmessig samliv (sex) etter ett år. Av alle par som aktivt forsøker å få barn vil 83 prosent lykkes med å bli gravide etter 12 måneder, ifølge Fertilitetsklinikken. Nesten hvert syvende par i fruktbar alder vil dermed søke legehjelp på grunn av barnløshet."
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Interessant, men kanskje ikke mest oppmuntrende lesningen? Etter min mening da.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Nei, mer ment for å vise at det er ikke uvanlig å prøve et år før det klaffer.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 det er kjipt å være innenfor de 17%.... dumt det ikke stod noe om hvor mange som blir gravide etter litt hjelp.tror det er ganske mange. heia sliterne;-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 sant nok. Jeg kjenner jeg blir frustrert på vegne av slitedrne. Er kun på vei inn i min 5 pp, men så har jeg verdens skjønneste gutt da. Ja jeg ønsker fler, men vet det er mer enn mange andre!! Lykke til og masse omsorg over nettet til sliterne fra meg. (kanskje omtanke er mer passende, uansett sagt i beste mening)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 siden du har en fra før så er jo oddsen veldig bra hos deg. håper det klaffer snart da! *fanger-omtanken-med-begge-hendene*
Gjest Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 _Håper det. Enn med deg? mange pp? barn fra før? Har det egentlig betydning at jeg har vært gravid før? det edr 5 år i disse dagedr siden jeg ble gravid.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 siden dere har en fra før så vet dere at dere kan hvertfall. vi har prøvd i 19 pp og har ingen enda. skal til neste utredningstime på sykehuset i morgen,så det blir spennende......
Gjest Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Oj...det var trist å høre, virkelig!!! Ønsker dere masse lykke til og håper jeg hører fra deg?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 blir nok sikkert prøverør hvis alt er normalt i morgen også. skal sende et referat i morgen jeg:-) (har ikke time før 13.30....argghh.....)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2006 Selv har vi prøvd siden mai 2004, så jeg vet ALT om hvor kjipt det er å være det ene av de syv parene som ikke klarer å lage barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå