Gå til innhold

er jeg gravid?? trenger svar nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har i kveld tatt tre graviditetstester som alle har en svak positiv strek? Er helt stresset her! Har prøvd i snart to år, og aldri sett noe sånt!! Hva tror dere? er jeg gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

når jeg tok test første gang var streken veldig svak, men den var der.

så jeg bestemte meg for å ta en test noen dager etter, og den viste veldig positiv =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de testene jeg har tatt har også vist en svak positiv strek,derfor var jeg litt i tvil.....!

Men jeg er gravis jeg:(

Skal krysse fingrene for deg også................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er andre gang jeg er gravid. sist tok jeg 6 tester alle men en svak strek, men vr de j, villebare ike forstå det. igår tok jeg en test, en svak strek, så tar ik fler da. er nok gravide begge tovi. grattis.. Ca termin da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er du nok:) jobber i apotek og selger da naturligvis mange graviditetstester. så lenge det er en strek, svak eller sterk så er den positiv. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du er nok det :-) Om en ekstra strek vises (uansett om den er lys eller mørk) så er du gravid!

 

Jeg tok to tester med de klareste røde strekene stemoren til kjæresten min noen gang hadde sett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for gode svar:-)

TOk en test også i dag tidlig og den var noe sterkere. Det er bare litt vanskelig å tro helt ennå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...